بازی Bloodborne کامپیوتر
یحیی رحیمی

نسخه کامپیوتر بازی Bloodborne به این زودی عرضه نمی‌شود

یحیی رحیمی 31 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,232 بازدید

طرفداران بازی کامپیوتر مدت‌هاست درخواست پورت بازی Bloodborne برای PC را دارند. این بازی که در سال 2015 منتشر شود، همچنان در انحصار کنسول PS4 قرار دارد و نسخه جدید هم برای کنسول نسل نهم عرضه نشده است. یک منبع مطمئن و آگاه از برنامه‌های استودیو FromSoftware می‌گوید که انتشار بازی برای پلتفرم‌ کامپیوتر به‌ این زودی اتفاق نمی‌افتد. جف گراب می‌گوید که فرام‌سافتور مشغول کار روی Elden Ring است و وقتی برای کار روی پروژه دیگری ندارد.

جف گراب در قسمت جدید پادکست Xbox Expansion حضور یافت و در مورد موضوعات مختلفی از حمله بلادبورن صحبت کرد. وی می‌گوید که پورت کامپیوتر این بازی ممکن است توسعه داده شود، اما استودیو در حال حاضر وقتی برای آن ندارد. وی در این مورد گفت:‌ «در حال حاضر هیچ اتفاقی در مورد بلادبورن در حال رخ دادن نیست. فکر می‌کنم دلیلش آن است که فرام‌سافتور کاملاً مشغول بازی الدن رینگ است». گراب معتقد است که پورت بازی بدون حضور توسعه‌دهنده اصلی امکان‌پذیر نیست.

جف گراب در مورد پیچیدگی ساخت بازی افزود:‌«فرام‌سافتور بازی را طوری ساخته که نمی‌توان یک تیم را به خدمت گرفت و آن‌ها بروند و کارشان را انجام دهند. شما باید رابطه نزدیکی با سازنده باشید». این افشاگر مشهور معتقد است که FromSoftware در حال حاضر هیچ‌وقتی برای کار روی پروژه‌ای مانند پورت کامپیوتر Bloodborne ندارد. گفتنی است ادعای جدید جف گراب بدین معنی نیست که پورت کامپیوتر انجام نمی‌شود و بلکه ممکن است این اتفاق در تاریخ دیگری رخ دهد.

بازی Bloodborne کامپیوتر

احتمال ضعیف انتشار Bloodborne برای کامپیوتر

گراب در پایان گفت که سونی می‌تواند دیگری را برای کمک به انتشار بازی Bloodborne برای کامپیوتر استخدام کند. از آنجایی بلادبورن جزو انحصاری‌های پلی استیشن به‌حساب می‌آید، احتمال آنکه سونی کنترل بازی را به دست بگیرد زیاد است. سونی به همراه تنسنت، 30 درصد از سهام فرام‌سافتور را تصاحب کرده‌اند. استودیو Nixxes که بخشی از بدنه استودیوهای پلی استیشن است، می‌تواند به پروژه پورت بازی برای PC کمک کند.

طرفداران بازی که از وضعیت پیش‌آمده ناراضی هستند، سعی کرده‌اند تا بخش‌هایی از بازی را در Elden Ring پیاده کنند. برای نمونه ماد تازه‌ای منتشر شده که تفنگ مشهور بلادبورن را به الدن رینگ اضافه می‌کند. ماد دیگری یک قدم بیشتر برداشته و نحوه جنگیدن در Bloodborne را به‌صورت کامل به الدن رینگ اضافه می‌کند. حتی یکی از بازیکنان ماینکرافت هم توانسته شهر یارنام را بازسازی کند و به این شکل، احترام خود را به این اثر نشان دهد. در صورتی که منتظر تجربه بازی مشهور فرام‌سافتور روی پلتفرم PC هستید، بهتر است مدتی بیشتر منتظر بمانید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.