بازی استریت فایتر 6
یحیی رحیمی

بازی Street Fighter 6 از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کند

یحیی رحیمی 21 خرداد 1401 بدون دیدگاه
258 بازدید

بازی Street Fighter 6 طبق تازه‌ترین اخبار بازی از قابلیت کراس پلی میان پلتفرم‌ها استفاده می‌کند و بازی‌کنان کنسول و کامپیوتر با یکدیگر بازی خواهند کرد. طبق گفته ماکسیمیلیان دود که توانسته بخشی از بازی استریت فایتر 6 را تجربه کند و با توسعه‌دهندگان صحبت کند؛ قابلیت کراس پلی در این بازی فعال خواهد بود.

به گزارش پارسی گیم، اندی همیلتون از گزارشگران بازی‌های ویدیویی نیز وجود قابلیت کراس پلی در Street Fighter 6 را تایید کرد. او که نسخه اولیه را تجربه کرده و پیش‌نمایش بازی را برای رسانه GamesRadar می‌نویسد، امکان بازی میان تمامی پلتفرم‌ها را گزارش کرد. با توجه به آنکه دو منبع مطمئن این ویژگی را گزارش کرده‌اند؛ قابلیت میان پلتفرمی بدون شک در استریت فایتر 6 فعال خواهد بود و احتمالاً این هفته در مراسم ویژه کپکام از آن اطلاع پیدا کنیم.

بازی استریت فایتر 6 برعکس شماره پیشین برای کنسول ایکس باکس و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. این در حالی است که بازی Street Fighter V هیچ‌گاه برای کنسول ایکس باکس منتشر نشد و همچنین نسخه کامپیوتر نیز پس از مدتی در دسترس قرار گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که چه محدودیت‌هایی در مورد قابلیت کراس پلی Street Fighter 6 وجود دارد و به نظر می‌رسد که همه بازی‌کنان باید از کنترلر استفاده کنند.

کراس پلی بازی Street Fighter 6

کراس پلی در Street Fighter 6

مدیر تحریریه گیم‌اسپات در گزارش خود اشاره کرده که بازی از کدهای ویژه‌ای استفاده می‌کند که اجازه برگزاری مسابقات به روان‌ترین شکل ممکن را می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا بازی‌کنان در سراسر جهان بتوانند پینگ مناسبی در بازی داشته باشند و مبارزه بدون مشکل اجرا شود. این مسئله برای کاربران عادی چندان اهمیتی ندارد؛ زیرا که مسائلی مانند کیفیت اینترنت روی بازی تأثیر خواهد گذاشت؛ اما بازی‌کنان حرفه‌ای که در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند؛ بدون شک از این قابلیت استقبال خواهند کرد.

شرکت کپکام از زمان معرفی بازی Street Fighter 6 تابه‌حال چندین تریلر پخش کرده است. شاهد معرفی شخصیت جدید بازی در فستیوال سامر گیم بودیم و همچنین تریلر گیم پلی تازه‌ای نیز دیروز پخش شد. رویداد ویژه کپکام در آخر هفته اخیر برگزار می‌شود و استریت فایتر 6 بار دیگر نمایش داده خواهد شد. به نظر می‌رسد که ویژگی‌های جدید و احتمالاً تاریخ انتشار بازی تایید خواهد شد. در حال حاضر می‌دانیم که شماره ششم مجموعه استریت فایتر در سال 2023 و برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر منتشر می‌شود. وجود کراس‌پلی میان تمامی پلتفرم‌ها بدون شک روی تعداد طرفداران بازی تأثیر خواهد گذاشت.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.