کالاف دیوتی وارزون 2
علیرضا نظری

تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Warzone 2 اعلام شد

علیرضا نظری 26 شهریور 1401 بدون دیدگاه
615 بازدید

سرانجام در رویداد Call of Duty: Next که شب گذشته برگذار شد، شرکت اکتیویژن به طور رسمی از بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone 2 به همراه جزئیاتی از حالت‌های مختلف بازی رونمایی کرد. استودیو Infinity Ward تایید کرد که Warzone 2 به صورت رایگان در 16 نوامبر (25 آبان)، یعنی دو هفته پس از انتشار Modern Warfare II با یک نقشه کاملا جدید از آن عرضه می‌شود. در ادامه به جزئیات منتشر شده از این نسخه می‌پردازیم.

در جریان رویداد مذکور، اینفینیتی وارد تایید کرد که Warzone 2 در کنار محتوای فصل اول Modern Warfare II با موتور گرافیکی یکسان برای هر دو، در تاریخ 16 نوامبر منتشر خواهد شد. این نحوه انتشار بازی، درست به مانند نسخه اول بازی وارزون در سال 2020 است که در کنار Modern Warfare 2019 عرضه شد و توانست یک عنوان بتل رویال محبوب و جذاب را از خود ارائه دهد.

نکته قابل توجه و بحث برانگیز در کالاف دیوتی وارزون 2، اضافه شدن حالت دوربین سوم شخص است که یک چیز کاملا جدید برای این نسخه محسوب می‌شود که این ویژگی توسط توسعه دهندگان تایید شده است. در صورتی که در نسخه قبلی، بازیکنان فقط در هنگام باز شدن چترهایشان امکان تجربه‌ی دوربین سوم شخص را داشتند تا بتوانند محیط و نقشه بازی را رویت کنند.

تاریخ انتشار Call of Duty: Warzone 2

جزئیاتی از گیم پلی Warzone 2

در حالی که اساس کلی Call of Duty: Warzone 2 شبیه به نسخه اول است، در زمان انتشار بازی، شاهد تغییرات بزرگی در این نسخه خواهیم بود. می‌توان به نقشه کاملا جدید و بزرگ صحرای المزره (AL Mazrah) اشاره کرد که یکی از وسیع‌ترین منطقه‌های جنگی به حساب می‌آید که تا به حال مشاهده شده است و خود این نقشه شامل چندین منطقه متفاوت است. بازیکنان می‌توانند در آن به نبردهای خود در بیابان‌ها و شهر‌های بزرگ و شنا کردن در مناطق آبی بپردازند.

در کالاف دیوتی وارزون 2 شاهد بهینه سازی سیستم گولاگ در بازی خواهیم بود؛ اما این بار دیگر لازم نیست به تنهایی بجنگید، گولاگ این‌بار دارای نبردهای تیمی خواهد بود و بازیکنان را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد تا فرصتی دوباره برای پیوستن به نبردها را به‌دست آورند. همچنین اضافه شدن حالت جدید سندباکس با نام DMZ بخشی از آن محسوب می‌شود که در حال حاظر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نبوده و در واقع عناوینی همچون Escape From Tarkov و Hunt: Showdown از این حالت بهره می‌برند.

لازم به ذکر است، نسخه بتای مدرن وارفر 2 از فردا روی پلی استیشن آغاز می‌شود و یک هفته بعد در 22 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین بازی Call of Duty: Warzone 2 در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق Battle.net و  Steam) به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

منبع: Pcgamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.