کالاف دیوتی وارزون 2
یحیی رحیمی

بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با نقشه کاملاً جدید معرفی شد

یحیی رحیمی 25 شهریور 1401 بدون دیدگاه
869 بازدید

شرکت اکتیویژن در رویداد Call of Duty Next از پروژه‌های جدید سری کالاف دیوتی رونمایی کرد. بازی وارزون موبایل به‌طور کامل معرفی شد و یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها نیز Call of Duty Warzone 2 با مشخصات کامل و نقشه جدید رونمایی شد. کالاف دیوتی وارزون 2‌ با موتور کامل تازه‌ای ساخته شده و بزرگ‌ترین نقشه در میان بازی‌های بتل رویال را هم ارائه می‌کند. در این مطلب تمام آنچه باید در مورد بازی مانند گیم پلی، نقشه و تاریخ عرضه بدانید را بیان خواهیم کرد. همراه پارسی گیم باشید.

نقشه کالاف دیوتی وارزون 2

استودیو Infinity Ward از نقشه کامل تازه‌ای به نام Al Mazrah رونمایی کرده است. همان‌طور که از اسم نقشه مشخص است، فضای آن بیابانی است و حتی طوفان شن هم وجود دارد. طبق توضیحات منتشرشده، یکی از متنوع‌ترین نقشه‌ها را شاهدیم و علاوه بر بخش‌های بیابانی، دریا هم وجود دارد. ساختمان‌های مختلفی در نظر گرفته شده‌اند که با جزئیات زیادی طراحی شده‌اند. این نقشه با آپدیت‌های جدید گسترش پیدا می‌کند و در نتیجه قرار نیست یک نقشه ثابت ببینیم.

نقشه کالاف دیوتی وارزون 2

تمام ویژگی‌های گیم پلی Modern Warfare II با بازی وارزون 2‌ مشترک است. این بدین معنی است که المان‌هایی مانند دوربین تاکتیکی، شنا کردن، سرقت اتومبیل، کنترل تانک، کنترل بالگرد و.. تماماً در اختیار بازیکنان وارزون هم خواهد بود. ساخت بازی با موتور جدید باعث شده تا توسعه‌دهندگان بتوانند تمامی سیستم‌ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. آن‌ها همچنین درس‌های مهمی از وارزون 1 گرفته‌اند و می‌گویند که مشکلات پیشین رفع شده‌اند.

گیم پلی وارزون 2

گیم پلی Warzone 2

نکته قابل‌توجه که در مطلب معرفی وارزون 2 به چشم می‌آید، وجود نبردهای زیر دریا است. گیم پلی طوری طراحی شده که بتوان داخل دریا شنا کرد و حتی هنگام شنا کردن به تیراندازی پرداخت. این باعث می‌شود تا گزینه‌های جنگ نسبت به بازی‌های پیشین چند برابر شود. قایق‌رانی نیز بخش مهمی از گیم پلی وارزون 2 را شکل می‌دهد و همچنین تاکتیک‌های جنگی نیز بسته به شرایط متفاوت هستند. امکان تیراندازی از داخل تمامی وسایل نقلیه وجود دارد و می‌توانید با یک پوسته مخصوص، ظاهر آن‌ها را بهبود بخشید.

خودروهای بازی وارزون 2 نیازمند بنزین هستند. برای آنکه بتوانید تمام نقشه را بگردید باید به پمپ‌بنزین سر بزنید و دنبال بنزین بگردید. این مسئله در مورد بالگردها هم رعایت شده است. دشمنان هم در سوی دیگر برای شما در پمپ‌بنزین کمین کرده‌اند و این باعث می‌شود تا رانندگی در Warzone 2 به یک امر هیجان‌انگیز تبدیل شود. نکته جذاب، ارائه آپدیت گولاگ است. گولاگ 2 برعکس نسخه پیشین، دارای حالت 2 نفره است. هر دو عضو تیم وارد میدان می‌شوند و برای نجات یافتن می‌جنگند. هوش مصنوعی نیز نقش مهمی در گولاگ 2 ایفا می‌کند و در صورتی که بتوانید زندان‌بان را حذف کنید، می‌توانید از گولاگ فرار کنید.

Call of Duty Warzone 2

تغییرات مهم وارزون 2

همان‌طور که می‌بینید، نقشه Al Mazrah بسیار وسیع است. این باعث شده تا به‌جای یک حلقه، چندین حلقه شکل بگیرند و شما می‌توانید خود را به یکی از آن‌ها برسانید، اما در آخر تنها یکی از حلقه‌ها باقی می‌ماند. هر چه حلقه‌ها تنگ‌تر شوند، طوفان شن شدیدتر و شرایط آب و هوایی سخت‌تر می‌شود. در صورتی که دوست شما به قتل برسد، می‌توانید با پرداخت پول او را بازگردانید و همچنین سلاح بخرید، زره تهیه کنید و آیتم‌های مختلفی حین بازی دریافت کنید.

تعداد بات‌های بازی Warzone 2 کاهش یافته است، اما همچنان تعدادی از آن‌ها باقی مانده‌اند که هوش مصنوعی آن‌ها تقویت شده است. بات‌ها به بازی‌کنان حمله نمی‌کنند و تنها در صورت دریافت گلوله است که فعال می‌شوند. یک سری مناطق مخصوص هم در نقشه وجود دارد که ورود به آن‌ها به معنی دریافت آیتم‌های باارزش است و تجهیزات نادری را در این مناطق خواهید یافت.

معرفی حالت DMZ

مدت‌هاست در مورد حالت DMZ می‌شنویم و بالاخره وجود آن در کالاف دیوتی وارزون 2 تائید شد. این حالت به‌صورت کاملاً رایگان منتشر می‌شود و تجربه‌ای متفاوت با بتل رویال است. کافی است وارد میدان نبرد شوید، تمام آیتم‌ها را به دست آورید و بازی جدید را شروع کنید. این حالت قرار است چالش‌های مخصوص به خود را داشته باشد و همچنین گیم پلی متفاوتی دارد که به‌زودی از آن باخبر می‌شویم.

اکتیویژن بازگشت آنتی چیت RICOCHET را اعلام کرد. این آنتی چیت از درایور کرنل PC استفاده می‌کند و عملکرد آن نسبت به قبل بهتر شده است. با آگاهی از تمامی جنبه‌های بازی، وقت اعلام تاریخ عرضه Call of Duty Warzone 2 رسیده است. بازی جدید در تاریخ شانزدهم نوامبر (25 آبان) برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر می‌شود.

منبع: CallofDuty

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.