call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

اولین بتل پس بازی Call of Duty: Modern Warfare ماه دسامبر عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 18 آبان 1398 بدون دیدگاه
659 بازدید

بازی Call of Duty: Modern Warfare مدتی پیش به بازارها عرضه یافت و به نظر بازیکنان روی خوشی نسبت به آن نشان داده اند. این بازی موفق به کسب مقام اول چارت فروش PS4 شده است و قرار است ماه بعد نیز اولین بتل پس بازی در اختیار طرفداران قرار گیرد.

امروز Activision نتایج مالی سه ماهه مالی سوم شرکت را منتشر کرده است که می توان سود خوبی را مشاهده کرد. علاوه بر اینها صحبت های زیادی در مورد بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز بیان شد و توانستیم اطلاعات جدیدی را به دست بیاوریم.

کمپانی Activision در جلسه مالی خود در مورد بازی Call of Duty: Modern Warfare گفته است که به دنبال عرضه اولین بتل پس بازی در ماه دسامبر است. قرار بود بتل پس زودتر از این حرف ها عرضه شود اما به نظر می رسد که مشکلاتی باعث ایجاد تاخیر در این مورد شده است. به هر حال اگر بازی را خریداری کرده اید و دنبال بتل پس می گشتید، تا ماه دسامبر میلادی صبر کنید.

در ادامه Activision از نگه داری جامعه بازی کنار هم صحبت کرده است و دلیل آن را نیز حذف سیزن پس و همچنین اضافه کردن قابلیت فراپلتفرم یا Cross-Play قلمداد کرده است. این مسائل باعث شده است که بازیکنان زمان بیشتری به انجام بازی بپردازند هر چند که هنوز خبری از میزان درآمد کسب شده نسبت به سالهای پیش نیست زیرا که تمامی بازی های قبلی دارای سیزن پس بودند و حالا این بخش حذف شده است.

فعلا بازی Call of Duty: Modern Warfare فروش خوبی دارد و کارشناسان نیز باور دارند که این پرفروش ترین بازی سال 2019 خواهد شد. قرار است که امروز یک سری محتوای مجانی نیز منتشر شود و شاهد دریافت دو نقشه جدید در کنار حل مشکلات بازی باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.