beautiful-warrior-assassins-creed-odyssey-kassandra
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار قسمت آخر سومین DLC بازی Assassin’s Creed Odyssey اعلام شد

یحیی رحیمی 13 تیر 1398 3 دیدگاه
3,239 بازدید

یوبی‌سافت با انتشار بازی Assassin’s Creed Odyssey وجهه خراب شده خود در نسخه های قبلی را بهبود بخشید و همچنین محتوای بعد از انتشار فوق العاده ای نیز برای بازیکنان منتر کرده است. آن‌ها ابتدا سه قسمت داستانی به نام Legacy of the First Blade را منتشر کردند و بعد آن دومین DLC را به نام The Fate of Atlantis منتشر کردند و حالا نوبت به آخرین بخش داستانی این DLC رسیده است.

آخرین DLC داستانی بازی Assassin’s Creed Odyssey به نام Judgment of Atlantis معرفی شده است و قرار است روز شانزدهم ژوئیه یا 25 تیرماه شاهد انتشار این بسته الحاقی باشیم. اطلاعات پیرامون این محتوای جدید بسیار اندک هستند و به نظر می رسد که کیفیت محتوا مانند قسمت های قبل باشد. اولین قسمت بازیکنان را به Fields of Elysium برد و آنجا با Perephone روبه رو شدیم. او که دختر دیمتر و زئوس است، برای بازیکنان فوق العاده صحنه جالبی بود.

با انتشار سومین بخش داستان، می توانیم خود Poseidon را در عمل مشاهده کنیم و بالاخره راز بازی را پیدا کنیم. با توجه به قسمت های قبلی Assassin’s Creed Odyssey، انتظار می رود که یک سری توانایی های جدید نیز به بازی اضافه شوند و البته که جنگ های جدیدی را نیز به چشم خواهیم دید و در قسمت های قبلی نیز جدال بین دو نیروی بزرگ یونان باستان را مشاهده کرده ایم.

Assassins-Creed-Odyssey-Judgment-of-Atlantis

روزهای آینده قطعا خبرهای جدیدی در این مورد منتشر خواهد شد و امیدواریم که محیط های زیبای جدید را دریافت کنید و بتوانیم چند ساعتی در آن سرگرم شویم. دو بسته الحاقی قبلی فوق العاده زیبا و خوش ساخت بودند و واقعا تجربه جالبی در اختیار ما گذاشتند. Judgment of Atlantis آخرین قسمت سومین DLC بازی به نام The Fate of Atlantis روز 16 ژوئیه منتشر خواهد شد و اگر قبلی ها را دریافت نکرده اید، یوبی‌سافت تخفیفات تابستانی خوبی را در نظر گرفته است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    متین

    مهمان

    سلام ببخشید این راست که میگن دی ال سی بازی اساسین اودیسه 25 تیر ماه میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    اپدیتها رو کی توی سایت قرار میدید.نسخه SPY

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رضا

      پشتیبانی

      سلام
      به محض انتشار در سایت قرار میگیرد