پارسی گیم
نوید قادری

پارسی گیم ده ساله شد

نوید قادری 13 شهریور 1401 47 دیدگاه
1,009 بازدید

سال دیگری فرا رسید و در آستانه شهریور ماه و در آخرین روزهای گرم تابستانی، دفترچه‌ی خاطرات ما به پایان نهمین سالش رسید و پارسی گیم ده ساله شد. امروز شمع نهمین سال پارسی گیم را خاموش کردیم تا تولد بهانه‌ی باهم بودنمان را جشن بگیریم.

تولد پارسی گیم فرصتی است برای ما تا به مسیری که در این سال‌ها طی کرده‌ایم بنگریم و تجربه‌ی سال‌های گذشته را برای دهمین سال فعالیتمان کنارمان داشته باشیم تا بتوانیم با حضور گرم شما و انرژی بیشتر، سال‌های آینده را نیز جشن بگیریم و به سمت روزهای پرامیدتر قدم برداریم. پارسی گیم طی این سال‌ها با تغییرات و چالش‌های بسیاری روبرو بوده است اما رسیدن به ایجاد فضایی کامل و مملو از محتواهای گیمینگ از گذشته تا به امروز اصلی‌ترین هدف وجودش بوده است که به لطف حضور شما این امکان برای ما میسر شد تا بتوانیم با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محتوا ها در هر چیزی که شما نیازمند آن هستید و به دنبال آنید، تجربه کاربری بهتری برای شما ایجاد کنیم.

یک دهه گذشته است، عمری از ما که لحظه‌لحظه آن را با بودن در کنار شما سپری کرده‌ایم، بی‌شک ادامه دادن در این مسیر سخت و پر پیچ و خم، بدون حضور شما امکان پذیر نبوده است و حضور شما موجب انگیزه و دلگرمی ما طی این سال‌های اخیر بوده است. پارسی گیم متعلق به شماست، شمایی که سال‌ها در کنار ما، خاطرات لحظه‌های خوب گیمر بودنتان را سپری کردید و بدون حضور شما این اتفاقات و لحظه‌ها رخ نمی‌داد.

در سال گذشته پارسی گیم جز سایت برتر ایرانی قرار گرفت و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین رسانه‌های گیمینگ ایران شد؛ طی سال گذشته هزاران مطلب در پارسی گیم منتشر شد و ده‌ها هزار نظر شما عزیزان پاسخ داده شد. پارسی گیم در سال گذشته میزبان 11 میلیون نفر از سراسر ایران و جهان بوده است که از بیشتر از 100 میلیون بار از صفحات پارسی گیم دیدن کرده‌اند. ما طی این ده سال، از بخش‌های جدیدی رونمایی کردیم، بخش‌هایی مانند زیرنویس فارسی بازی، بخش راهنمای قدم به قدم ویدئویی بازی‌ها، گیم پلاس و سایر بخش‌هایی طی این سال‌ها با حضور گرم شما رونق گرفته اند؛ اما در دهمین سال فعالیتمان خبر شگفت‌انگیزی برای شما داریم؛ طی ماه‌های آینده پارسی گیم قرار است لباسی نو به تن کند و دستخوش تغییرات بنیادینی در نوع ارائه محتوا با سلیقه مخاطب داشته باشد که قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد.

در سال جدید، قصد داریم با تقویت زیرساخت‌های بخش‌های مختلف و پرطرفداری مانند بخش بازی‌های دانلودی، از ایجاد مشکلات غیرقابل‌پیش‌بینی جلوگیری کنیم تا به مانند سال های گذشته، با بالاترین کیفیت بتوانیم به کاربران عزیزمان خدمت رسانی کنیم.

مفتخریم که اعلام کنیم پارسی گیم یکی از مراجع تخصصی گیمینگ در ایران است و بدون شک رسیدن به این جایگاه، بدون حضور و حمایت تک‌تک شما عزیزان امکان‌پذیر نبوده است. تولد پارسی گیم عزیزمان فرصتی است تا از دبیران، تمامی اعضای تیم تولید محتوای پارسی گیم، تمامی اعضای تیم ترجمه زیرنویس، تیم فنی و مخاطبان عزیزمان تشکر کنیم و به خود می‌بالیم که افتخار آشنایی و حضور همراهانی از گوشه گوشه‌ی کشور عزیزمان ایران و هم‌وطنانی در خارج از کشور را داشته باشیم.

در بخش کامنت های این مطلب می تونید هر خاطره ای که با پارسی گیم داشتید رو بگید ?

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 47 دیدگاه
  • Avatar

    ARSHIA

    مهمان

    با سلام و خسته نباشید فراوااااان…. واقعا کارتون حرف نداره … واقعا خوشحالم که با سایتتون اشنا شدم … امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و پیروز باشید 🙂

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    سلام، به نظر من تریلر مربوط به هر بازی رو در بخش دانلود بازی اضافه کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سینا

      مدیر سایت

      سلام سینا جان
      این مورد داخل سایت هست

    • Avatar

      سینا در پاسخ به سینا

      مهمان

      سلام.، بله میدونم که در بخش ویدئو ها هست، منظورم این بود که تریلر رو مثل فیلم راهنمای قدم به قدم بازی به صفحه دانلود لینک کنید

  • GODFATHER

    GODFATHER

    مهمان

    سلام
    خسته نباشید
    واقعا دمتون گرررررم
    من که خیلی خوشحالم از روزی که با سایت خوبتون آشنا شدم و از طرفداران همیشگی شما هستم
    امیدوارم در ادامه راه موفق و پیروز باشید
    همچنین در زندگی به هر آنچه در فکرتون دارید برسید.

    خیلی مخلصیم .

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نصیر

    مهمان

    اضافه کردن نمایش گیم پلی بازی ها به بازیها واقعا لازمه مثل کاری که سایت ***انجام میده

    پاسخ دهید
    • نوید قادری

      نوید قادری در پاسخ به نصیر

      نویسنده

      سلام ممنون از شما
      حتما این مورد رو بررسی میکنیم.

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 47 دیدگاه