بازی The Last of Us Part I
یحیی رحیمی

ایستراگ The Last of Us به بازی فانتزی ناتی‌داگ اشاره می‌کند

یحیی رحیمی 15 شهریور 1401 بدون دیدگاه
385 بازدید

نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us در راه است و پروژه چندنفره لست آو آس هم در دست تولید قرار دارد؛ اما طرفداران موفق به یافتن پروژه‌ای دیگر شده‌اند. طبق ایستراگ The Last of Us، استودیو ناتی‌داگ در حال ساخت یک بازی فانتزی است. ریمیک بازی لست آو آس برای پلی استیشن 5 پر از جزئیات تازه‌ای است که در نسخه‌های پیشین وجود نداشت. یکی از نکات مخفی که به آنچارتد هم مربوط است، خبر از ساخت یک بازی فانتزی می‌دهد.

اگر به روزهای پایانی سال 2011 بازگردیم و مرحله شروع آنچارتد 3 را به خاطر آوردیم، می‌بینیم که یک روزنامه در صحنه وجود دارد. این روزنامه The Overseer نام داشت و اسم آن به روزنامه گاردین اشاره داشت، سرنخی از بازی لست آو آس در اختیار طرفداران قرار دارد. آنجا بود که از شیوع یک قارچ خطرناک و مرگ‌بار آگاه شدیم. این خبر درنهایت به بازی جدید ناتی‌داگ تبدیل شد و The Last of Us پس از آن منتشر شد.

اگر کمی جلوتر برویم و به سال 2021 برسیم. خواهیم دید که طراحان ارشد استودیو ناتی‌داگ، تصاویری از شخصیت‌های فانتزی همراه با شمشیر و اژدهایی مرده را در آرت استیشن منتشر کردند. یکی از طراحان بازی در مورد این تصویر نوشت: «می‌دانید که در چه مورد حرف می‌زنم». نیل دراکمن در رویداد تابستانی امسال از کار روی یک پروژه کاملاً جدید خبر داد. پروژه‌ای که او نمی‌توانست اطلاعاتی در مورد آن به اشتراک بگذارد و مشخص بود که هنوز زمان زیادی تا معرفی آن باقی مانده است.

ایستراگ The Last of Us

بازی فانتزی ناتی‌داگ

تصاویری از ریمیک The Last of Us منتشر شده که وجود پروژه جدید ناتی‌داگ را تائید می‌کند. نه‌تنها بازی جدید در حال ساخت است، بلکه با یک اثر نقش‌آفرینی فانتزی روبه‌رو هستیم. اگر جزو افرادی هستید که به جزئیات دقت می‌کنند، می‌توانید طرح‌های هنری را روی دیوار پیدا کنید. این طرح‌های فانتزی، شخصیت‌هایی همراه با شمشیر و موجودات خیالی را نشان می‌دهند که با تصاویر سال گذشته همخوانی دارند. این تصاویر در نسخه ریمستر PS4 وجود نداشت و به‌تازگی اضافه شده‌اند. بسیاری معتقدند که بازی جدید ناتی‌داگ، اثری فانتزی و نقش‌آفرینی است.

تصاویر توسط وب‌سایت ناتی‌داگ سنترال منتشر شده که متخصص بازی و ایستراگ The Last of Us هستند. در حال حاضر نمی‌توان به این شایعه نیز تمام و کمال استناد کرد و ممکن است که درست از آب درنیاید. البته شواهد زیادی مبنی بر ساخت چنین پروژه‌ای وجود دارد. در عین حال، نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 1 در دست ساخت است و به‌زودی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا پروژه فانتزی ناتی‌داگ در حال ساخت است یا این سرنخ‌ها راه به‌جایی نمی‌برند؟

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.