Elden-Ring-Manga
سارا هابطی

مانگا کمدی بازی Elden Ring منتشر شد

سارا هابطی 14 شهریور 1401 بدون دیدگاه
945 بازدید

تقریبا بعد از گذشت چند ماه از عرضه موفقیت‌آمیز بازی Elden Ring، حال Comic Walker در ژاپن با انتشار یک سری مانگا کمدی که اقتباسی از این بازی محبوب و پرطرفدار گرفته‌اند، طرفداران را به یکباره غافلگیر کرد. از آنجایی که محبوبیت بالا این عنوان در سراسر جهان گسترش پیدا کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی به بیش از ۱۶ میلیون نسخه به فروش برسد و این رقم نیز همواره در حال افزایش است، این اتفاق رقم خورده است.

براساس آخرین اخبار بازی، استودیو سازنده بازی الدن رینگ یعنی FromSoftware قصد دارد به گسترش دادن عنوان خود در خارج از محدوده‌ی یک بازی ویدیویی پای بگذارد و در این راه Comic Walker با انتشار مانگای جدید، به کمک این استودیو آمده است. به همین خاطر Comic Walker با انتشار یک سری مانگا کمدی در ژاپن براساس داستان و اتفاقات بازی Elden Ring، باعث هیجان‌زده شدن طرفداران گردید. همچنین خالق این مانگا فردی به نام نیکیچی توبیتا است که بر آرت‌ورک این مانگا، نظارت دارد.

مانگا Elden Ring

انتشار مانگا کمدی بازی Elden Ring

در خلاصه‌ای رسمی که از این مانگا به نام Elden Ring: The Road to Erdtree آمده است و به صورت کمدی داستان بازی را برای طرفداران تعریف می‌کند به این شرح بوده که:

آسئو، یک تارنشید تیره‌بخت، فقیر، ناامید و بدون Maiden است که به Limgrave تبعید می‌شود. تنها امید او در این سرزمین خشن و نابخشودنی، زن مرموزی به نام ملینا است. ملینا از آسئو می‌خواهد که از رهنمودهای لطف Erdtree که بر Lands Between سایه انداخته، پیروی کند؛ اما راه آسانی نخواهد بود. گروهی از شخصیت‌های مختلف در طول مسیر در انتظار آسئو هستند؛ Patches the Untethered، Blaidd the Half-Wolf، Margit the Fell Omen، Godrick the Grafted و البته Ranni the Witch. آسئو که فاصله چندانی با مرگ حتمی ندارد، به سمت اولین ماموریت خود حرکت می‌کند؛ قلعه استورم‌ویل، آیا او به آنجا می‌رسد یا سفرش قبل از شروع، به پایان می‌رسد؟

با ارائه این مانگا به طرفداران، قطعا افراد بیش‌تری به تجربه این عنوان ترغیب خواهند شد و این مورد باعث می‌شود که سازندگان به هدف اصلی خود برسند. برای افرادی که علاقه زیادی به خواندن مانگا دارند و از طرفی از تجربه بازی لذت برده‌اند؛ خواندن این مانگا امری ضروری است. در حال حاضر دو چپتر از این مانگا به صورت دیجیتالی به 12 زبان زنده دنیا در دسترس قرار گرفته و  در آینده مشخص نیست که آیا نسخه فیزیکی آن چاپ خواهد شد یا خیر؟

منبع: thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.