سریال Halo سرویس Xbox Game Pass Ultimate
محمد صادق شجاعی

اعضای سرویس Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند سریال Halo را به رایگان تماشا کنند

محمد صادق شجاعی 1 فروردین 1401 بدون دیدگاه
198 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، آن دسته از کاربران سرویس Xbox Game Pass Ultimate (ایکس باکس گیم پس آلتیمیت) که به سریال Halo علاقه دارند، می‌توانند به مدت یک ماه این سریال را به صورت رایگان تماشا کنند.

سرویس ایکس باکس گیم پس برای بسیاری از کاربران پلتفرم ایکس باکس گزینه‌ای جذاب است. در قالب این سرویس می‌توانید در ازای پرداخت اشتراک ماهیانه، به مجموعه‌ای گسترده از بازی‌های انحصاری و مولتی پلتفرم دسترسی پیدا کنید. با گسترش سرویس Xbox Game Pass، شرکت مایکروسافت اقدام به ارائه نسخه کامل‌تر این سرویس کرد.

به این واسطه با خریداری اشتراک سرویس Xbox Game Pass Ultimate، در کنار بازی‌های گیم پس، به مواردی همچون اشتراک گلد، EA Play و Xbox Cloud Gaming دسترسی خواهید داشت. حال مشخص شده است که کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت مزیت دیگری را نیز دریافت خواهند کرد. بر این اساس، اعضای سرویس مذکور می‌توانند به مدت یک ماه سریال هیلو را به صورت رایگان تماشا کنند.

فرصت تماشای رایگان سریال Halo، بخشی از اشتراک یک ماهه آزمایشی سرویس Paramount+ است که در اختیار اعضای سرویس Xbox Game Pass Ultimate قرار می‌گیرد. از تاریخ 23 مارس (3 فروردین 1401) مشترکین سرویس مذکور می‌توانند از سرویس پارامونت پلاس استفاده کرده و سریال هیلو را بدون هزینه اضافه تماشا کنند. روند پخش سریال Halo از تاریخ 24 مارس (4 فروردین 1401) آغاز شده و اولین اپیزود آن Contact نام دارد.  پیش از پخش اولین فصل از سریال هیلو، شبکه Paramount+ اقدام به تمدید آن برای فصل دوم کرد.

سریال Halo سرویس Xbox Game Pass Ultimate

Xbox Game Pass Ultimate حاوی سرویس‌های مختلفی است

روند ساخت سریال Halo از سال 2013 آغاز شد. در سال 2018، کایل کیلن استخدام و این سریال در قالب 9 اپیزود برای پخش از شبکه پارامونت پلاس معرفی شد. سریال هیلو قرار است داستان نبرد‌های بین نیرو‌های United Nations Space Command و Covenant را به نمایش بگذارد. در این سریال پابلو شرایبر (در نقش مستر چیف)، ناتاشا مک‌الهون (در نقش دکتر هالزی) و جن تیلور (در نقش کورتانا) به ایفای نقش خواهند پرداخت. سریال Halo تنها اقتباس لایو اکشن از سری هیلو نیست. پیش از این سریال Halo: Nightfall در قالب پنج اپیزود در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

اشتراک شبکه پارامونت پلاس در دو حالت Essential و Premium و به دو صورت ماهیانه و سالیانه در دسترس قرار دارد. اشتراک ماهیانه و سالیانه حالت Essential به ترتیب با مبلغ 5 و 50 دلار به فروش می‌رسد. به منظور خریداری اشتراک Premium باید مبلغ 10 به صورت ماهیانه یا 100 دلار به صورت سالیانه پرداخت کنید. همچنین اشتراک سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت ماهیانه 15 دلار هزینه خواهد داشت.

نظر شما در مورد امکان تماشای سریال Halo به واسطه اشتراک سرویس Xbox Game Pass Ultimate چیست؟ آیا از این فرصت استفاده خواهید کرد؟ آیا تریلر سریال مذکور را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.