بازی Victoria 3
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی استراتژی Victoria 3 اعلام شد

یحیی رحیمی 9 شهریور 1401 بدون دیدگاه
268 بازدید

شرکت Paradox، توسعه‌دهنده بازی‌های استراتژی محبوب از تاریخ انتشار Victoria 3 رونمایی کرد. سومین شماره از مجموعه بازی استراتژی Victoria به‌عنوان یک شبیه‌ساز استراتژی جوامع بشری شناخته می‌شود و جزو مهم‌ترین بازی‌های استراتژی در شرف انتشار است. طبق گفته پارادوکس، ویکتوریا 3 در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. کاربران گیم پس کامپیوتر می‌توانند در هنگام عرضه از بازی جدید استفاده کنند.

طبق آخرین اخبار بازی، Victoria 3 در دو نسخه استاندارد و Grand عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد تنها شامل بازی اصلی است و قیمت آن‌هم 50 دلار خواهد بود. نسخه دوم شامل بازی اصلی به همراه محتوای الحاقی اول و پک ساخت و ساز آمریکایی و چندین بسته آیتم دیگر است که تجربه بازی را برای طرفداران جذاب‌تر می‌کند. گفتنی است افرادی که ویکتوریا 3 را زودتر از موعد پیش‌خرید کنند، نسخه ریمستر موسیقی بازی Victoria 2 را دریافت خواهند کرد.

طرفداران بازی استراتژی، مدت زیادی است که منتظر نسخه جدید سری ویکتوریا هستند و طبق گفته پارادوکس، این یکی از مهم‌ترین بازی‌های آن‌ها تابه‌حال است. شبیه‌سازی دقیق روابط اجتماعی اقتصادی و سیاسی در صده مربوط به انقلاب صنعتی و اوج‌گیری لیبرالیسم در تاریخ بشر، جزو اهداف این اثر به‌حساب می‌آید. پارادوکس قول داده تا تمامی انگیزه‌ها و نیازهای بشر در آن عصر منحصر به فرد نمایش داده شود و شاهد پرداختن به پیشرفت‌های تکنولوژی و اجتماعی در بطن جوامع بشری خواهیم بود.

تاریخ انتشار بازی Victoria 3

تاریخ انتشار بازی Victoria 3

در کنار اعلام تاریخ انتشار Victoria 3‌ باید بگوییم که این اثر طوری طراحی شده تا بتوان بارها و بارها آن را تجربه کرد و همچنان محتوای جدید برای جستجو وجود داشته باشد. تغییرات بسیار زیادی نسبت به شماره دوم ایجاد شده و توجه بیشتری به روابط سیاسی میان حکومت‌ها شده است. شروع جنگ در دوره ویکتوریا کار ساده‌ای نیست و برعکس بازی Crusader Kings 3، هدف تنها غصب ممالک دیگر نیست. روابط سیاسی در بازی به شکل پیچیده‌ای شبیه‌سازی شده و قبل از شروع جنگ، باید اعمال مختلفی انجام دهید و به مذاکره رو بیاورید.

سیستم‌های تازه‌ای برای نمایش قدرت سیاسی و اقتصادی حکومت‌ها طراحی شده‌اند. در عین حال می‌توانید به رشد آموزش و تعالی‌بخشی به مردم خود بپردازید و عصر انقلاب صنعتی را با جزئیات زیادی تجربه کنید. سیستم اقتصادی بازی بر اساس تئوری‌های موجود طراحی شده تا بتوانید به یک حاکم واقعی تبدیل شوید. در نهایت دیپلماسی نیز پیچیدگی خاصی دارد و باید سعی کنید تا با بقیه در بازار آزاد رقابت کنید. پارادوکس می‌گوید که 183 حکومت و کشور در این بازی وجود دارند و تمام آن‌ها با جزئیات مختلفی طراحی شده‌اند.

معرفی بازی ویکتوریا 3 در خرداد سال گذشته انجام شد و امروز هم تاریخ انتشار Victoria 3، روز 3 آبان اعلام شد. منتظر عرضه بازی برای کامپیوتر از طریق استیم و فروشگاه مایکروسافت باشید. کاربران PC Game Pass در روز عرضه می‌توانند بازی را تجربه کنند.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.