دانلود بازی Crusader Kings III برای PS5
دانلود بازی Crusader Kings III برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Crusader Kings III برای PS5

پارسی گیم 23 فروردین 1401 بدون دیدگاه
2,561 بازدید

دانلود بازی Crusader Kings III برای پلی استیشن 5

منجنیق‌ها به خط شده‌اند، تنها خط دفاعی یک قلعه سنگی باصلابت است که توسط صدها تیرانداز ماهر محافظ می‌شود. فرمان حمله با پدیدار شدن ستاره شمالی صادر می‌شود و این‌چنین است که پادشاهی دیگر به قعر زمین می‌رود. سری بازی Crusader Kings یکی از بهترین عنوان‌های استراتژیک قرون‌وسطایی است که در طول سالیان اخیر طرفداران بسیار زیادی پیداکرده است. استودیو Paradox Interactive پس از دو نسخه موفق، با اثر جدیدی برگشته است و قول هزاران ساعت محتوای بی‌نظیر را داده است. بازی Crusader Kings III سفری اعجاب‌انگیز به دوره پادشاهان اروپایی و کنترل حکومت‌هایی است که تنها اسمی از آن‌ها باقی‌مانده است. از قدیم‌الایام گفته‌اند: تاریخ را فاتحان می‌نویسند. با هدایت اقتصاد و ارتش یک کشور، نام خود را برای همیشه در تاریخ جاودانه کنید.

بازی Crusader Kings III از عصر وایکینگ‌ها شروع می‌شود و چهره حکومت‌ها در طول سال‌های متمادی تغییر پیدا می‌کند. بازی تا زمان فروپاشی روم شرقی ادامه پیدا می‌کند و در این فاصله اجازه انتخاب یک پادشاهی موجود روی نقشه رادارید و خوشبختانه انتخاب‌های زیادی از ایسلند گرفته تا هند پیش رویتان قرار دارد. انتخاب‌های بسیار زیادی در بازی وجود دارند که بسته به پادشاهی انتخاب‌شده متفاوت خواهند بود. در طول بازی باید به جنبه‌های مختلف حکومت‌داری توجه کنید، از طرفی اقتصاد و دادوستد اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر خوش‌شانس باشید و روی مسیر مبادله کالا قرار داشته باشید، می‌توانید اقتصاد محکمی برای خودتان ایجاد کنید، در غیر این صورت تلاش زیادی برای کسب سود از مراکز دادوستد در کشورهای دیگر لازم است. قرون‌وسطی دوره‌ای تاریک از تاریخ بشر بود که پادشاهان بی‌کفایت میلیون‌ها نفر انسان را به دلیلایلی به دست جلادها سپردند. انتخاب نحوه حکومت‌داری در دستان شما خواهد بود.

شخصیت‌های تاریخی زیادی در بازی Crusader Kings III وجود دارند و داستان‌های گسترده‌ای در کاخ پادشاهی شما اتفاق می‌افتد که گاهی شمارا به خنده خواهد انداخت و گاهی هم باعث تزلزل کاخ خواهد شد. هرچند که قرون‌وسطی به جنگ‌های پی‌درپی معروف است اما استفاده از خشونت می‌تواند حکومت شمارا منزوی کند و بسیاری از کشورهای دیگر را علیه شما قرار دهد. داشتن یک حکومت قدرتمند بدون یک ارتش مجهز معنی ندارد و به این منظور انواع سربازان از سوارکار تا شوالیه در نظر گرفته‌شده‌اند و برای تجهیز آن‌ها نیاز به فناوری‌های جدید دارید که به‌مرور به آن‌ها دست پیدا خواهید کرد. بخش سیاست‌ بازی نسبت به نسخه‌های پیشین پیشرفت زیادی داشته است و لازم است از کمک جاسوسان به‌منظور خنثی کردن توطئه‌های دشمن استفاده کرد یا حتی نزدیک‌ترین افراد به پادشاهی را به دلیل مسائل ژئوپلیتیک قربانی کرد. استفاده از المان‌های نقش‌آفرینی و سیستم‌های گیم پلی بی‌نظیر از ویژگی‌های بازی Crusader Kings III به‌حساب می‌آید. در این سبک بازی‌های Europa Universalis IV و Civilization VI را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Crusader Kings III برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Paradox Development Studio brings you the sequel to one of the most popular strategy games ever made. Crusader Kings III is the heir to a long legacy of historical grand strategy experiences and arrives with a host of new ways to ensure the success of your royal house. Choose a royal or noble house from a number of realms on a map that stretches from Iceland to India, from the Arctic Circle to Central Africa.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 4.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Crusader Kings III در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Crusader Kings III نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.