بازی The Last of Us Part 1
سارا هابطی

گزینه‌های دسترسی‌پذیری بازی The Last of Us Part 1 اعلام شد

سارا هابطی 5 شهریور 1401 بدون دیدگاه
185 بازدید

تنها چند روز بیش‌‌تر به عرضه ریمیک بازی The Last of Us Part 1 نمانده است و هرروز شاهد اطلاعات و ویدیوهای جدیدتری از این عنوان مورد انتظار هستیم. بر همین اساس اطلاعات جدیدی از ویژگی و امکانات دسترسی‌پذیری بازی The Last of Us Part 1 به دست ما رسیده که خبر از اضافه شدن یک سری موارد از نسخه دوم به این عنوان می‌دهد. در زمینه پیشرو بودن در صنعت گیم از نظر اکثر موارد به خصوص دسترسی‌پذیری عناوین مختلف، استودیو ناتی‌داگ پیشتاز بوده است و در این مورد شکی وجود ندارد.

براساس آخرین اخبار بازی، لیست کاملی از قابلیت‌های دسترسی‌پذیری بازی لست آف آس اعلام شده که نشان می‌دهد سازندگان برای بازسازی این عنوان تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده‌اند. عنوان لست آف آس از شرکت ناتی داگ برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد که توانست تحسین بسیاری از منتقدین و طرفداران را به دست بیاورد و موجب پیشرفت صنعت گیم در ژانرهای مختلف گردد. در ریمیک این عنوان علاوه بر اصلاح چهره‌های بصری، کم‌تر شدن زمان لودینگ، پشتیبانی از کنترلر دوال سنس و موارد دیگر، ویژگی‌های دسترسی‌پذیری بازی نیز افزایش یافته و براساس تریلر منتشر شده، شاهد اضافه شدن ویژگی‌هایی از نسخه دوم به نسخه اول بوده‌ایم.

دسترسی‌پذیری بازی The Last of Us Part 1

 دسترسی‌پذیری بیشتر بازی The Last of Us Part 1

براساس گزینه‌های اضافه شده، دسترسی‌پذیری بازی به چند قسمت تقسیم شده به طور مثال گزینه‌هایی برای کمک به دسترسی افراد نابینا، ناشنا و حتی افرادی که توان حرکتی ندارند، فراهم شده است. متیو گالانت، کارگردان ریمیک بازی لست آو آس، با اشاره به این موضوع که سیستم صوتی امروزه تنها در فیلم‌های سینمایی استفاده می‌شود، در ریمیک این عنوان نیز وجود دارد، سخن می‌گوید. غیر از این موارد، ویژگی‌های دیگری که شامل درجه سختی‌های مختلف از آسان‌ترین حالت ممکن Very Light گرفته تا سخت‌ترین Survivor به این عنوان اضافه گردیده و همینطور بازیکنان می‌توانند گزینه‌های مختلفی از شدت تهاجم دشمنان، سرعت حمله آن‌ها، دقت و پیچیدگی حرکات شخصیت بازی و موارد دیگر را براساس نوع بازی خود تنظیم کنند.

به عنوان گزینه‌های اضافه شده به بخش بصری می‌توان به صفحه‌نمایش با کنتراست بالا، حالت کور رنگی HUD، ذره‌بین صفحه و موارد دیگری از این قبیل اشاره داشت. لیست کاملی از دسترسی‌پذیری بازی The Last of Us Part 1 در پست وبلاگ پلی استیشن قرار گرفته است که شما برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به آن مراجعه کنید. ریمیک عنوان The Last of Us Part 1 در تاریخ 11 شهریور 1401 برای پلتفرم پلی استیشن 5 منتشر و نسخه کامپیوتر آن نیز در دست توسعه است.

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.