The Last of Us Part II
سعید ستایش

نسخه ی دوم بازی The Last Of Us در شهر سیاتل جریان دارد

سعید ستایش 15 مرداد 1396 4 دیدگاه
3,939 بازدید

چندی پیش پستی در فضای مجازی پخش شد که نشان می‌داد نسخه‌ی جدید بازی The Last Of Us در شهر سیاتل آمریکا روایت می‌شود، این پست که از روی تریلر The Last Of Us Part 2 و عکس‌هایی از شهر سیاتل و مناطق آن جمع‌آوری‌شده بود، به بررسی علامت‌ها و جنگلی که در تریلر The Last Of Us Part 2 وجود داشت با مناطق شهر سیاتل می‌پرداخت و به شباهت‌های آن‌ها اشاره می‌کرد.

بعدازآن نیز پستی منتشر شد که به بررسی ساختمان‌ها و گونه‌ی گیاهی بازی The Last Of Us Part 2 می‌پرداخت و به شباهت آن با گونه‌های گیاهی و ساختمان‌های شهر سیاتل اشاره می‌کرد.

به‌تازگی نیز عکسی منتشرشده که در آن طراحی هنری و معماری ساختمان درون تریلر The Last Of Us Part 2 با یکی از ساختمان‌های شهر سیاتل شباهت انکار نشدنی دارد و حتی محل این ساختمان را در شهر سیاتل نشان می‌دهد.

تصاویر کانسبت ها و تریلر به نمایش در آمده و عناصری از شهر سیاتل:


مقایسه پوشش گیاهی بازی و شهر سیاتل:

در نسخه‌ی اول The Last Of Us داستان بازی تقریباً در سرتاسر آمریکا جریان داشت، از بوستون، پنسیلوانیا، سالتلیک سیتی و در پایان نیز بازی به شهر جوئل در وایومینگ ختم شد، به نظر می‌رسد که سازندگان همانند نسخه‌ی اول قصد روایت داستان در شهرهای مختلف آمریکا رادارند و سیاتل تنها یکی از آن شهرها است، به‌هرحال همه‌ی این‌ها فقط گمانی زنی است و باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتر و کامل‌تری از نسخه‌ی جدید بازی The Last Of Us Part 2 توسط سونی و استدیوی ناتی داگ عرضه شود.

پیش‌بینی می‌شود که نسخه‌ی دوم بازی The Last Of Us در اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 به‌صورت انحصاری برای PS4 عرضه شود.

منبع : Aotf

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    سهیل

    مهمان

    سللام دوستان خوبین یه سوال داشتم من وقتی میخوام بازی رو نصب کنم کد میخواد میزنم روش دانلود کنم هر کاری میکنم ولی دانلود نمیکنه بنظرتون چیکار باید کنم ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پرهام

    مهمان

    بازیش کی میاد دانلود کنیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    A.KH

    مهمان

    Slm mikham parthara extract konam in error miad
    You need to start extraction from a previous volume to unpack
    Pls answer

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به A.KH

      مهمان

      سلام A.KH عزیز.
      دیدگاه خود را فارسی تایپ کنید.
      نرم افزار خود اکتیو کنید و در ضمن موقع اکسترکت پسورد رو تایپ کنید.