بازی The Devil in Me
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی ترسناک The Devil in Me اعلام شد

یحیی رحیمی 3 شهریور 1401 بدون دیدگاه
243 بازدید

چهارمین شماره از مجموعه ترسناک The Dark Pictures Anthology شما را به قلعه مرگ اچ‌.اچ هولمز با فضایی رعب‌آور دعوت می‌کند. رویداد Future Games Show که بخشی از کنفرانس‌های نمایشگاه گیمزکام امسال بود با نمایش تریلرهای مختلفی همراه شد و در ادامه تاریخ انتشار The Devil in Me اعلام شد. روز هجدهم نوامبر (27 آبان) به‌عنوان تاریخ عرضه بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر اعلام شد.

تریلر جدید بازی ترسناک The Devil in Me گوشه‌هایی از داستان و شخصیت‌ها را نشان می‌دهد. می‌توان قلعه مرگ اچ‌.‌اچ هولمز را دید که یک مکان کاملاً واقعی است. این عمارت در اصل یک هتل واقعی است که توسط اولین ساکنان قاره آمریکا شمالی ساخته شده و میزبان قاتلان سریالی خطرناکی بوده است. توسعه‌دهنده سعی کرده تا رعب و وحشت این عمارت را زنده کند و بازیکنان را به مهیج‌ترین شکل ممکن با داستانی وحشتناک روبه‌رو کند.

همانند بازی‌های پیشین سری Dark Pictures، امکان کنترل گروهی از شخصیت‌های اصلی وجود دارد. انتخاب‌های شما در حین بازی روی پایان‌بندی و روند روایی تأثیر می‌گذارند و باید بتوانید تمامی کاراکترها را تا پایان زنده نگه‌دارید. پی‌رنگ بازی The Devil in Me در مورد گروهی از فیلم‌سازهای مستند است که می‌خواهند وقایع قلعه مرگ را فیلم‌برداری کنند و یک مستند تازه از آن بسازند. برنامه اولیه آن‌ها برای ساخت مستند سریع به بقا و زنده ماندن تغییر پیدا می‌کند و می‌بینند که مستند آن‌ها به واقعیت تبدیل شده است.

تاریخ انتشار The Devil in Me

داستان بازی The Devil in Me

با رسیدن تیم فیلم‌ساز به هتل، متوجه حضور قاتلی می‌شوند و می‌بینند که وارد تله‌ای مرگ‌بار شده‌اند. تیم شخصیت‌ها سعی می‌کنند از واقعه‌ای مرگ‌بار نجات پیدا کنند و این داستان در شاخه‌های مختلفی برای بازی‌کننده روایت می‌شود. اتاق‌های مرگ، تله‌ها و دیگر خطرات در انتظار شخصیت‌ها نشسته‌اند. آخرین قسمت از سری بازی تصاویر ترسناک با معرفی ویژگی‌های تازه‌ای همراه است. بازی از حالت کاملاً سینمایی خارج شده و یک سری معماها به آن استفاده شده‌اند که حل آن‌ها با استفاده از ابزارهای مشخصی همراه است.

قابلیت دویدن، پریدن و بالا رفتن از جمله ویژگی‌های جدید گیم پلی The Devil in Me است و بازی‌کننده تعامل بیشتری با بازی خواهد داشت. شخصیت‌ها نیز می‌توانند آیتم‌هایی با خود حمل کنند که در حل معماها و نجات از تله‌ها تأثیر دارند. حالت چندنفره در نسخه جدید بازی نیز به کار رفته است و می‌توان به‌صورت تک‌نفره نیز بازی را پیگیری کرد. حالت کوآپ تا پنج نفر را پشتیبانی می‌کند و فرصت مناسبی برای تجربه بازی با دوستان دارید. همان‌طور که در ابتدا خواندید، تاریخ انتشار The Devil in Me روز 27 آبان برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر اعلام شد.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.