بازی The Devil in Me
یحیی رحیمی

بازی ترسناک The Devil in Me پاییز امسال منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 17 تیر 1401 بدون دیدگاه
419 بازدید

استودیو Supermassive Games از تریلر داستانی جدید بازی The Devil in Me از سری The Dark Pictures Anthology رونمایی و جزئیات داستانی و تاریخ انتشار آن را مشخص کرد. تابه‌حال چندین بازی از این سری ترسناک منتشر شده و وقت آن است که با نسخه جدید آن آشنا شویم. پیش‌خرید بازی ترسناک شیطان درون من، چندین شخصیت جدید در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد و همچنین صحنه‌ها و تصمیمات تازه‌ای فعال می‌شوند.

تریلر داستانی بازی The Devil in Me، جزئیات شخصیت و جهان بازی جدید را مشخص کرد و همان المان‌های ترس را نشان داد که طرفداران این سری انتظار آن را دارند. تاریخ انتشار بازی نیز پاییز امسال برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوترهای شخصی (استیم) اعلام شد. افرادی که به پیش‌خرید بازی بپردازند می‌توانند به نسخه Curator’s Cut دسترسی پیدا کنند که محتوای بیشتری در کنار چندین سکانس سینمایی اضافی در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد.

طبق گفته استودیو، بازی ترسناک جدید سری The Dark Pictures Anthology قرار است پایان «فصل» اخیر باشد و به نظر می‌رسد که تا مدتی، بازی جدید این سری ساخته نمی‌شود. گفتنی است داستان بازی The Devil in Me به گروهی از فیلم‌سازها می‌پردازد که به نسخه ساختگی «قلعه کشتار» سفر می‌کنند تا یک فیلم جدید در مورد قاتل سریالی به نام H.H Holmes بسازند. دعوت‌نامه به این قلعه توسط فرد ناشناسی فرستاده شده است؛ اما گروه فیلم‌ساز به این نکته توجه نمی‌کنند و به این نقطه سفر می‌کنند. همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید؛ اتفاقات ترسناکی در شرف وقوع است.

بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

داستان بازی The Devil in Me

استودیو سوپرمسیو گیمز علاوه بر ویژگی‌های پیشین همانند انتخاب سرنوشت شخصیت، ویژگی‌های تازه‌ای نیز به بازی اضافه کرده است. برای نمونه گیم پلی قابلیت‌های بیشتری مانند دویدن، پریدن و بالا رفتن یا کوه‌نوردی پیدا کرده است. معماهایی به بازی اضافه شده که باید با استفاده از ابزار آن‌ها را حل کرد و در نتیجه تعامل بیشتری میان شخصیت‌ها و محیط وجود دارد و قرار نیست که تنها یک فیلم سینمایی تعاملی را تجربه کنید.

یکی از ویژگی‌های جدید نیز «اتاق مرگ» است که طوری طراحی شده تا بازی‌کننده را به چنگ بیندازد و آن را حذف کند. این اتاق‌ها را می‌توان به‌صورت فردی یا آنلاین و همراه دوستان تجربه کرد. هر بار پنج نفر می‌توانند وارد این محیط شوند و از سد چالش‌های طراحی شده بگذرند. گفتنی است این حالت را می‌توان به‌صورت آفلاین هم تجربه کرد و نیازی به نسخه آنلاین نخواهید داشت.

علاوه بر باندل اصلی یا استاندارد، کالکتور ادیشن بازی هم در نظر گرفته شده است. این نسخه شامل دیسک بازی به همراه یک جمجمه یازده سانتی‌متری و همچنین پست‌ کارت، پاکت‌نامه، نقشه هتل، کارت ویزیت و آیتم‌های دیجیتالی است. خرید کالکتور ادیشن تنها از طریق فروشگاه باندای نامکو امکان‌پذیر است. می‌توانید تمامی بازی‌های این مجموعه را در قالب یک باندل کامل بخرید و البته هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.