The-Dark-Pictures-Anthology-Little-Hope
یحیی رحیمی

بازی The Dark Pictures: Little Hope تابستان عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 9 اسفند 1398 بدون دیدگاه
534 بازدید

در ماه اوت 2019 شاهد عرضه یک سری بازی ترسناک ماجراجویی به نام The Dark Pictures از جانب استودیو Supermassive Games و شرکت Bandai Namco بودیم. اولین نسخه Man of Medan نام داشت و توانست انتظاری که از آن می رفت را برآورده کند. نسخه بعدی این بازی به نام Little Hope در خود این بازی نیز معری شد و حالا به صورت رسمی می دانیم که تابستان امسال شاهد عرضه آن خواهیم بود.

کمپانی Bandai Namco یک ویدیو کوتاه منتشر کرده است و ابتدای آن می توانیم بازخوردهای منتقدان از بازی Man of Medan را مشاهده کنیم و واکنش های برتر استریمرها به صحنه های ترسناک بازی دیده می شود. بعد از آن است که یک تیزر کوتاه از نسخه بعدی را مشاهده می کنیم و می دانیم که تابستان شاهد انتشار آن خواهیم بود. توسعه دهنده بخشی از داستان بازی را نیز قرار داده است:

در حالی که در محیطی دور افتاده و خالی شهر LITTLE HOPE قرار داریم، 4 دانشجو و استادانشان باید از یک کابوس وحشتناک نجات پیدا کنند و این در حالی است که همه چیز در مه سنگین شهر پنهان شده است. در حالی که همه برای راه های فرار از شهر می گردند، به یک باره اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد و نشانه هایی از شیطان ظاهر می شود و حالا می دانیم که نیروهای شیطانی مخصوصا منتظر آن‌ها بوده اند.

استودیو Supermassive مدتی پیش اعلام کرد که به دنبال عرضه نسخه های جدیدی از این سری به صورت سالانه است و می خواهد هر 12 ماه یک بار، بازی جدیدی عرضه شود. به هر حال می دانیم که بازی The Dark Pictures: Little Hope در تابستان سال جاری میلادی برای کنسول های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. با این حساب باید دید نسخه بعدی بازی در چه موردی خواهد بود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.