House of Ashes
یحیی رحیمی

نسخه بعدی سری The Dark Pictures Anthology به نام House of Ashes در راه است

یحیی رحیمی 13 آبان 1399 بدون دیدگاه
794 بازدید

استودیو Supermassive Games در طی چند سال اخیر در زمینه ی تولید بازی های ترسناک فعال بوده و توانسته با استفاده از المان های تعلیق و ایجاد یک محیط بصری ترسناک، عناوین خوبی را منتشر کند. این استودیو چند وقت پیش تصمیم به جمع آوری تمامی ایده های خود زیر یک فرانچایز به نام The Dark Pictures Anthology گرفت و تا به حال دو نسخه از این سری را منتشر کرده و به دنبال ساخت چندین نسخه ی دیگر است. این استودیو از بازی بعد به نام House of Ashes رونمایی کرده است.

گیمرهایی که بازی Little Hope را در چند روز اخیر تجربه کرده اند، یک ایستراگ جالب در تیتراژ پایانی بازی پیدا کرده اند که تیزر کوتاهی برای نسخه بعدی بازی به حساب می آید. بر اساس این تیزر، House of Ashes اسم نسخه بعدی سری بازی The Dark Pictures Anthology است که در سال 2021 عرضه خواهد شد. استودیو غیر از تیزر منتشر شده، هیچ اطلاعات دیگری از بازی منتشر نکرده و همین ما را با حدس و گمان هایی در مورد این بازی تنها گذاشته است.

از تریلر منتشر شده می توان فهمید که بازی House of Ashes قرار است در خاورمیانه اتفاق افتد و روی گروهی از سربازان تمرکز می کند که یک باره موفق به پیدا کردن یک جسد تاریخی شده اند. پیدا کردن این جسد باعث رخ دادن اتفاقات ماورا طبیعی می شود و داستان بازی از همین نقطه شروع می شود. این بازی فضای متفاوتی نسبت به نسخه های پیشین مانند Man of Medan و Little Hope دارد و به خصوص اینکه تمامی وقایع در صحرا اتفاق می افتد و گروهی از سربازان مسلح را می بینیم.

گمانه زنی های مختلفی در مورد بازی بیان شده و برای نمونه، Ashley Tisdale یکی از شخصیت های اصلی بازی خواهد بود که قبلا آن را در فیلم هایی مانند Scary Movie 5 و High School Musical دیده ایم. حضور Tisdale در بازی تایید نشده اما تیزر منتشر شده نشان از حضور فردی مشابه اوست. قبلا هم بازیگران هالیوودی مانند Rami Malek و Hayden Panettiere را دیده ایم.

بازی Pictures Anthology: House of Ashes در سال 2021 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.