دانلود بازی Cyberpunk 2077 برای PS4
دانلود بازی Cyberpunk 2077 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Cyberpunk 2077 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 10 فروردین 1400 34 دیدگاه
38,711 بازدید

دانلود بازی Cyberpunk 2077 برای پلی استیشن 4

آینده‌ی بشری یکی از جنجال‌برانگیزترین بحث‌هایی است که هرروز میان اقشار مختلفی دنبال می‌شود. فیلم‌های هالیوودی همگی یک سایبرپانک هایی را به ما نشان داده‌اند که هوش مصنوعی موفق به شکست روند سنتی شده و همه‌چیز به‌صورت مکانیزه و با سیستم‌های رایانه‌ای پیش رود. مهم‌ترین نکته، کنترل شهرها توسط ابر کمپانی‌هایی است که پیش‌بینی‌ها در مورد نئولیبرالیسم را تقویت می‌کنند. استودیو CD Projekt RED مدت‌هاست در حال ساخت یک بازی بر اساس آینده موردبحث است و پس از عرضه موفق بازی The Witcher 3، این بازی Cyberpunk 2077 است که به دنبال دیوانه کردن طرفداران بازی‌های ویدیویی است.

بازی Cyberpunk 2077 در یک ابر شهر واقع در ایالات کارولینای شمالی دنبال می‌شود که توسط کمپانی‌های بزرگ اداره می‌شود اما قوانین حکومتی هم هنوز به طرز ضعیف‌تری بر مردم واقع است. اختلاف طبقاتی کاری کرده تا مردم شهر در قسمت‌های مختلف جا بگیرند که هرکدام ویژگی‌ها و فرهنگ خاص خودشان رادارند. بخشی از شهر با برج‌های چند صد طبقه پرشده که مردمانی ثروتمند با کت‌وشلوارهای شیک و ماشین‌های گران‌قیمت در آن‌ها زندگی می‌کنند. اما تمامی قسمت‌های شهر به این شکل نیست و انواع گروه‌های تبه‌کاران در قسمت‌های مختلف دیده می‌شوند که هرکدام با دیگری در جنگ و جدال عجیبی هستند. قشر فقیر زیادی در شهر زندگی می‌کنند که باعث افزایش میزان خشونت و تهدیدهای جدی از سوی گروه‌های خلاف‌کار شده است. اما شما از کجا وارد می‌شوید؟

دانلود بازی Cyberpunk 2077Cyberpunk 2077 در مورد شخصیتی به نام V است که شما جنسیت، قیافه و ویژگی‌های شخصیتی او را تعیین خواهید کرد. تقریباً تمامی بخش‌های بدن شخصیت اصلی قابل‌تغییر است و از این لحاظ، یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی به‌حساب می‌آید. پس از ورود به بازی می‌توانید خط داستانی خود را تعیین کنید. اگر به زندگی در کلاس الیت و ثروتمندان علاقه دارید، همان را انتخاب کنید و داستانی مرتبط با زندگی این افراد را تجربه کنید. یادتان باشد که هر طبقه و گروهی که انتخاب می‌کنید، دارای توانایی‌های خاصی هستند که به درد شما می‌خورند. برای نمونه اگر شخصیت خود را مطابق گروه‌های خیابانی پایه‌گذاری کنید، هنگام مبارزه در خیابان و دفاع در مقابل خلاف‌کاران، شانس بیشتری خواهید داشت. از دزدی ماشین‌های مختلف تا رقابت‌های لیپ سینک را در این بازی خواهید چشید و گسترده‌ترین بازی عمرتان را تجربه خواهید کرد.

مطالب پیشنهادی:

  1. نقد و بررسی بازی Cyberpunk 2077
  2. داستان بازی Cyberpunk 2077
  3. تریلر سینمایی از بازی Cyberpunk 2077 + کیفیت 4K
  4. هر آنچه که باید از بازی Cyberpunk 2077 بدانید؛ داستان، گیم‌پلی و …
  5. راهنمای انتخاب Lifepath در بازی Cyberpunk 2077: کدام به درد من می خورد؟

راهنمای قدم به قدم بازی Cyberpunk 2077

راهنمای قدم به قدم بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 توسط استودیو CD Projekt RED ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Cyberpunk 2077 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Cyberpunk 2077

جلوه‌های بصری بازی باظرافت و دقت خاصی طراحی‌شده‌اند و شهر Night City، با انواع رنگ‌های زیبا تزئین شده است. تنوع زیادی در زمینه وسایل نقلیه وجود دارد و مهم نیست دنبال موتورسیکلت باشید یا اتومبیل‌های آف رود و کلاسیک، تمامی این خودروها در بازی یافت می‌شوند. استفاده از سیستم کارما باعث شده تا جواب اشتباهات و تصمیمات خود را به‌صورت خودکار بگیرید و برای نمونه در ترافیک شدیدی با یک خودرو تصادف می‌کنید و فرار می‌کنید. فردا که به بانک می‌روید، می‌بینید همان راننده، کارمند بانک است و مچ شمارا می‌گیرد. حضور افراد مشهوری مانند کیانو ریوز، جلوه ویژه‌ای به بازی بخشیده و باعث شده تا Cyberpunk 2077 یکی از مهم‌ترین بازی‌های دهه اخیر لقب گیرد. وقت آن است که زیاده‌گویی را کنار بگذاریم و مستقیماً وارد قسمت دانلود بازی شویم.

در ادامه برای دانلود بازی Cyberpunk 2077 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Cyberpunk 2077 is an open-world, action-adventure story set in Night City, a megalopolis
obsessed with power, glamour and body modification. You play as V, a mercenary outlaw going after a one-of-a-kind implant that is the key to immortality. You can customize your character’s cyberware, skillset and playstyle, and explore a vast city where the choices you make shape the story and the world around you.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 62.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.2 از میانگین رای 16 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Cyberpunk 2077 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟ ✅

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Cyberpunk 2077 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی سایبرپانک 2077 برای پلی استیشن 4 چقدر است ؟ ⭕

حجم بازی Cyberpunk 2077 برای پلی استیشن 4 حدود 70 گیگابایت است، البته این بازی شامل آپدیت های متنوعی هم خواهد بود که به حجم بازی اضافه خواهد شد.

۲
داستان بازی Cyberpunk 2077 در چه جهانی روایت می شود ؟ ?

Cyberpunk 2077 در مورد شخصیتی به نام V است که شما جنسیت، قیافه و ویژگی‌های شخصیتی او را تعیین خواهید کرد. وی در نقش یک تبهکار قصد دارد به قطعه خاصی دست پیدا کند تا با استفاده از آن به جاودانگی برسد. تقریباً تمامی بخش‌های بدن شخصیت اصلی قابل‌تغییر است و از این لحاظ، یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی به‌حساب می‌آید. پس از ورود به بازی می‌توانید خط داستانی خود را تعیین کنید. اگر به زندگی در کلاس الیت و ثروتمندان علاقه دارید، همان را انتخاب کنید و داستانی مرتبط با زندگی این افراد را تجربه کنید. یادتان باشد که هر طبقه و گروهی که انتخاب می‌کنید، دارای توانایی‌های خاصی هستند که به درد شما می‌خورند. برای نمونه اگر شخصیت خود را مطابق گروه‌های خیابانی پایه‌گذاری کنید، هنگام مبارزه در خیابان و دفاع در مقابل خلاف‌کاران، شانس بیشتری خواهید داشت. از دزدی ماشین‌های مختلف تا رقابت‌های لیپ سینک را در این بازی خواهید چشید و گسترده‌ترین بازی عمرتان را تجربه خواهید کرد.

۳
بازی Cyberpunk 2077 برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی Cyberpunk 2077 توسط استدیو CD Projekt RED برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۴
سایبرپانک 2077 در چه شهری جریان دارد ؟

بازی Cyberpunk 2077 در شهر خیالی Night City جریان دارد، جلوه‌های بصری بازی باظرافت و دقت خاصی طراحی‌شده‌اند. تنوع زیادی در زمینه وسایل نقلیه وجود دارد و مهم نیست دنبال موتورسیکلت باشید یا اتومبیل‌های آف رود و کلاسیک، تمامی این خودروها در بازی یافت می‌شوند.

۵
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۶
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۷
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 34 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    دیتای بازی برای کنسول های کپی خور رو قرار دادید؟ یا میدید؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      سلام
      در حال حاضر بازی کپی خور قرار نمیدیم

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام آپدیت بازی رو برای کنسول های کپی خور میزارید؟
    یا میگید از کجا باید بگیرم؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 34 دیدگاه