دانلود بازی Fashion Police Squad برای PC
دانلود بازی Fashion Police Squad برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fashion Police Squad برای PC

پارسی گیم 29 مرداد 1401 بدون دیدگاه
2,358 بازدید

دانلود بازی Fashion Police Squad برای کامپیوتر

ژانر شوتر اول شخص از آن دسته آثاری بوده که هر گیمری در زندگی خود حداقل یکبار به تجربه‌اش نشسته است. این بازی‌ها به اکشن بی مغز و به شدت سرگرم کننده شناخته می‌شوند و همیشه خلاقیت زیادی را هم درون خود جای‌ داده‌اند. با این حال با پیشرفت صنعت گیم و واقع‌گرایانه شدن گرافیک و ظاهر بازی‌ها، خیلی از گیمرهای قدیمی به دنبال تجربه‌ای کلاسیک می‌گردند. خب جای نگرانی نیست، زیرا استودیوی Mopeful Games با بازی Fashion Police Squad هوای آن گیمرها را خواهد داشت.

بازی Fashion Police Squad از ظاهر گرفته تا سیستم‌های مختلف گیم پلی‌اش، یک بازی شوتر کلاسیک به تمام معنا است. دشمنان مختلف و خطرناکی در شهر پیکسلی و بامزه بازی پراکنده شده‌اند و شما به عنوان یکی از اعضای نیروی ویژه پلیس، باید جلوی آن‌ها را بگیرید. این بازی از تنوع بالایی در اسلحه‌های تخیلی و واقعی بهره‌مند بوده که ویژگی‌های جالبی را هم با خود حمل می‌کنند. درجه سختی بالای بازی نیز قطعاً گیمرهای قدیمی را به یاد بازی‌های چالش برانگیز دهه 90 میلادی می‌اندازد.

چیزی که یک بازی شوتر کلاسیک باید در عصر مدرن به آن توجه کند، ظاهر و گرافیک چشم نواز بوده که بازی Fashion Police Squad به بهترین شکل ممکن این موضوع را حل کرده است. استایل هنری پیکسلی زیبای بازی بدون شک توجه هر گیمری را به خود جلب کرده و نشان می‌دهد که حتماً به میلیون‌ها دلار بودجه سنگین برای طراحی یک بازی جذاب نیاز نیست. در کل اگر به دنبال یک شوتر کلاسیک و به شدت هیجان‌انگیز با چاشنی طنز می‌گردید، Fashion Police Squad برای شما است.

بازی Fashion Police Squad عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص است. این بازی ادای احترامی به آثار کلاسیک دهه 90 بوده که با گیم پلی چالش برانگیز و گرافیک جذابش، نشان می‌دهد که چگونه باید یک شوتر سرگرم کننده ساخت. این بازی به دوست داران بازی‌های قدیمی و البته شوترهای واقعی به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Autobahn Police Simulator 3 و Police Stories را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fashion Police Squad برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: 1 Ghz
Memory: 2 GB RAM

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Calling all officers! I’ve got a Fashion Crime in Progress and I’m mobilizing all Fashion Police Squad members. Grab your Belt of Justice and your Tailormade Sewing Machine, we’ve got some Fashion Justice to dispense!
Fashion Police Squad is a humorous Retro FPS where you fight against fashion crime using attire enhancing weaponry. Clean the streets of socks in sandals as Sergeant Des, and experience a single-player story full of fabulous characters, dazzling encounters, and fierce runway shows!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.