دانلود بازی Police Stories برای PC
دانلود بازی Police Stories برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Police Stories برای PC

پارسی گیم 13 آبان 1400 2 دیدگاه
8,361 بازدید

دانلود بازی Reventure برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های قدیمی در بازی‌های ویدیویی، شوترهایی بودند که با زاویه دوربین دید از بالا طراحی شده و گرافیک پیکسلی دوبعدی و ساده‌ای را ارائه می‌دادند. این سبک از بازی‌ها شاید برای بسیاری یادآور دوران گذشته باشد و حس و حال نوستالژی را در آن‌ها زنده کند. بازی Police Stories از استودیو Mighty Moon عنوانی بوده که قصد دارد همین تجربه نوستالژیک را بار دیگر در دنیای مدرن بازی‌های ویدیویی در اختیار شما قرار دهد.

داستان و دنیای این بازی با الهام از برنامه‌های تلویزیونی مربوط به نیروهای پلیس و همچنین بازی محبوب SWAT 4 ساخته شده و لحظات حساس و هیجان‌انگیز زیادی را در قالب مأموریت‌های پلیسی در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به سبک دوربین بازی که دنیای دوبعدی‌اش را از بالا به شما نمایش می‌دهد، باید با دید جدیدی در نقش مأمورهای پلیس، بازی کنید.

هر مأموریت در بازی داستانی متفاوت را روایت می‌کند و شما در کنار دو مأمور پلیس با نام‌های John Rimes و Rick Jones در آن‌ها شرکت خواهید کرد. در برخی از مراحل باید مخفی گاه خلاف‌کاران را پیدا کرده و پاک‌سازی کنید، برخی دیگر نیازمند نجات گروگان‌ها از دست جنایت‌کاران بوده و در بعضی هم باید بدون شلیک به مظنون، او را دستگیر کنید. در Police Stories همواره بهترین راه شلیک نیست و باید تصمیم‌های مهمی را بسته به نوع مأموریت خود بگیرید و تاکتیک مناسبی برایش در نظر داشته باشید.

تنوع مراحل و مأموریت‌ها در سطح مناسبی قرار داشته و گیم پلی نیز عناصر جذابی دارد که ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. عناصر مخفی‌کاری، سیستمی که توسط آن دشمن تسلیم می‌شود و در مقابلتان زانو میزند، وجود گروگان‌ها در شرایط حساس و… که همگی به پویا بودن آن کمک شایانی کرده‌اند و تجربه‌ای جذاب و پلیسی را برایتان رقم خواهند زد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tom Clancy’s Rainbow Six Siege و Arma 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Reventure با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / Windows 7 / Windows 8.1
Processor: Intel Pentium 2.9 Ghz or equivalent
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 512 Mb DirectX 9 compatible video card with shader model 3.0 support
DirectX: Version 9.0
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Inspired by SWAT 4 and gritty police TV shows, Police Stories is a fresh take on top-down shooters with an emphasis on tactics that forces you to make split second decisions. Neutralize criminals, rescue civilians and defuse bombs in Single Player mode or Online Co-op. And remember – shooting first is not an option!
Unforgiving and tense, each mission tells a story of two police operatives – John Rimes and Rick Jones, filled with infiltrating gang hideouts, rescuing hostages, making arrests and other life-threatening situations.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    تک وار

    مهمان

    میشه ای گیمو روی شبیه ساز برای اندروید اجرا کرد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    اسی

    مهمان

    من با این سبک بازی top down shooterرو خیلی دوست دارم.

    پاسخ دهید