دانلود بازی Autobahn Police Simulator 3 برای PC
دانلود بازی Autobahn Police Simulator 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Autobahn Police Simulator 3 برای PC

پارسی گیم 10 تیر 1401 بدون دیدگاه
5,431 بازدید

دانلود بازی Autobahn Police Simulator 3 برای کامپیوتر

سبک شبیه‌ساز یکی از سبک‌های محبوب و پرطرفدار در بازی‌های ویدیویی است که سوژه‌های متنوعی در آن قابل تجربه هستند. در قالب بازی‌های شبیه‌ساز می‌توان کشاورزی کرد، خلبان انواع هواپیماها بود، رستوران یا مغازه‌ای را مدیریت کرد و با فعالیت‌های روزمره انسان در دنیایی مجازی سرگرم شد. بازی Autobahn Police Simulator 3 از استودیو Z-Software عنوانی در همین سبک بوده که تجربه مدیریت و رسیدگی به تصادفات جاده‌ای را در قالب پلیس اتوبان به خوردتان خواهد داد.

شما در این بازی نقش یک افسر تازه‌کار پلیس راهنمایی و رانندگی را خواهید داشت که در اولین مأموریتش درگیر یک تصادف بزرگ در جاده شده که مربوط به یک مسابقه غیرقانونی اتومبیل‌رانی است. شما باید در کنار همکارتان سوار بر ماشین پلیس به منطقه رفته و اوضاع را سر و سامان دهید. هر چه ماموریت‌های بیشتری انجام دهید، به مقام بالاتری رسیده و به تجهیزات، سلاح‌های بهتر دسترسی پیدا کرده و از طرفی ماموریت‌های چالش‌برانگیزتری را تجربه می‌کنید.

برای هر عملیات ماشین پلیس متفاوتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. تنوع مراحل و مأموریت‌ها بالا بوده و به‌جز رسیدگی به تصادف‌ها، گاهی باید با مجرمان مسلح نیز درگیر شوید و سناریوی اکشنی را تجربه کنید. تعقیب و گریز، بستن جاده و کنترل ترافیک نیز از دیگر فعالیت‌های موجود در بازی است. از لحاظ گرافیکی بازی در سطح خوبی قرار داشته و فیزیک خوبی برای شبیه‌سازی تصادف اتومبیل‌ها طراحی شده است؛ علاوه بر این تخریب پذیری ماشین‌ها نیز شایان توجه است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Euro Truck Simulator 2 و Car Mechanic Simulator 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Autobahn Police Simulator 3 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bits
Processor: Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1050 ti (3 GB) or AMD Radeon R9 570 (4GB)
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space
Sound Card: Stereo
Additional Notes: SSD

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You are a rookie police officer and it’s your first day back at the station after a car accident involving an illegal car race left you out of commission for quite some time.
But now you are back in uniform and ready for duty, so there is no time to waste while sitting behind a desk. You and your partner get right behind the steering wheel of the police car to get you back up on the basics of police work, eager to prove yourself to the police station and to your experienced partner.
Keep moving up the ranks and you will unlock even more demanding missions, new skills to further your growth as a good police officer as well as new equipment and vehicles such as the civil car for undercover missions.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.0 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.