دانلود بازی Lifeless Planet برای PC
دانلود بازی Lifeless Planet برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lifeless Planet برای PC

پارسی گیم 17 اسفند 1398 1 دیدگاه
8,929 بازدید

دانلود بازی Lifeless Planet برای کامپیوتر

دوران جنگ سرد، سؤالاتی در مورد تمایل بشر برای سفر به فضا ایجاد کرد. چه می‌شد اگر توانایی سفر در سراسر کهکشان و سیاره‌های دیگر وجود داشت، فقط برای این‌که بفهمیم غیر از انسان نوع دیگری از بشر در جای دیگر وجود دارد؟ چه نوع شخصی می‌تواند برای یک مأموریت یک طرفه ثبت نام کند، سیاره زمین و همه کسانی که را می‌شناسد و دوست دارد، پشت سر گذاشته تا در جستجوی یک سیاره شبیه زمین باشد؟ Lifeless Planet یک بازی ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی و معمایی است با همین مزموم و از داستان‌های علمی تخیلی و ماجراهای کلاسیک اکشن دوران جنگ سرد الهام گرفته و با جو و محیطی دیدنی ساخته شده است.

یک فضانورد به همراه همکارانش در جستجوی زندگی در سیاره‌ای دوردست است، اما سفینه‌ی آن‌ها در هنگام ورود به جو آنجا، دچار سانحه گردیده و پس از فرودی سخت روی سیاره، از بقیه فضانوردان جدا می‌ماند. سیاره‌ای که پیش‌بینی می‌شد قابلیت زندگی داشته و قرار بود روزی یک خانه جدید سرسبز باشد، اکنون مثل یک بیابان خشک و بی‌ثمر دیده شده و از آن بدتر، با اتمسفری غیر قابل تنفس است. اما این فضانورد نا امید، در حال جستجوی دیگر خدمه‎ی سفینه، کشف شگفت انگیزتری را انجام می‌دهد: شواهدی مبنی بر این‌که انسان‌ها، سال‌ها پیش در این سیاره بوده‌اند! هنگامی که او به یک شهر متروکه روسی متعلق به دوران شوروی می‌رسد، دچار تردید شده که آیا این‌جا همان زمین نیست که مدت‌ها قبل برای ماموریتش ترک کرده و حالا به این وضع درآمده؟ اگر این‌جا واقعاً دنیای فرازمینی است، پس چرا در این‌جا اسکان انسان وجود داشته؟ چرا سوابق و پرچم‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این کار اتحاد جماهیر شوروی بوده است؟ و یا این‌که ساکنین کجا رفته‌اند؟ در طول مسیر کنکاش، فضانورد به یک زن روسی به نام آلیتا بر می‌خورد که به نوعی قادر به زنده ماندن در آن فضا است به‌علاوه این‌که، از طریق یک پدیده طبیعی غیرمعمول، پوست او باعث سبز شدن خاک زیر پاهایش شده و مسیرهایی را که قبلا طی کرده، نمایان می‌کند. فضانورد از این مسئله به‌عنوان راهنما برای جستجو در سراسر سیاره استفاده می‌کند.

این بازی شامل ماجراجویی پلتفرمینگ و حل پازل است که در آن بازیکن، شخصیت اصلی را با دیدگاه سوم شخص کنترل می‌نماید. گیم‌پلی بازی یکنواخت و اکثرا شامل اکتشاف محیط اطراف است. این وظیفه شماست که سرنخ‌های جالب و جذاب، شبیه به خرده نان‌هایی جا مانده در سراسر سیاره را دنبال کرده و رازهای تقریباً پنهان پیش روی خود را کشف کنید. طراحی جو کلی بازی، آخرالزمانی صورت گرفته و از این‌رو حسی مشابه سبک بقا نیز به بازیکن القا می‌کند. دشواری معما با پیشرفت بازی برای مطابقت با مهارت‌های آموخته شده‌ی فضانورد، افزایش می‌یابد. شخصیت اصلی مجهز به یک جت پک (لباس فضانوردی) با یک بازوی روباتیک همراه و پرش محدودی است، این پرش ابتدا ساده و کوتاه به نظر آمده ولی در ادامه تأثیر زیادی روی پیش‌برد بازی دارد. با دویدن و استفاده از تقویت فشار جت پک، شما می‌توانید از برآمدگی صخره‌ها به دیگری پرش کنید. بازیکن باید برای حل معماها از خرد و مهارت تصمیم‌گیری خود استفاده کرده، رمز و رازها را به‌ ترتیب حل کند و در سیاره به ‌تنهایی زنده بماند! با این‌که هیچ مبارزه‌ای در کار نیست اما روند داستان و شیوه‌ی کشف معماها به تنهایی کاملاً جالب و جذاب است. وجود 20 نوع محیط منحصربه‌فرد در بازی نیز آن را از یکنواختی خارج کرده و باعث تغییر جو متناسب با روند داستان می‌گردد.

نسخه‌ی نهایی بازی Lifeless Planet حدود 20 فصل دارد که آن را شرکت مستقل آمریکایی Stage 2 Studios ساخته و توسط Serenity Forge در سال 2014 برای مایکروسافت ویندوز و برای پلی‌استیشن 4 در سال 2016 منتشر شده است. داستانی هیجان‌انگیز و جذاب را از طریق گرافیک غنی و صحنه‌های سینماتیک تجربه کنید. این بازی که ساخت آن از سال 2011 آغاز گردید، ابتدا قرار بود فقط در سبک اکشن باشد، اما با گسترش داستان، سازنده‌ی اصلی “دیوید برد” تصمیم گرفت تا تدوین بازی را مجدداً با محوریت داستان قرار دهد. بازی با الهام از بازی‌های ماجراجویی و هم‌چنین فیلم‌های علمی تخیلی B Cold War ساخته شده است. با وجود ظاهری خام و عناصر گیم‌پلی ساده، این بازی می‌تواند بسیار لذت‌بخش بوده و شما را در مدت زمان کوتاهی که با آن می‌گذرانید، غرق دنیای خود کند. حتی چند سال پس از انتشار اولیه‌ی آن، یکی از بازی‌های مطرح این سبک بوده که رقابتی نیز با عناوین جدیدتر مثل No Man’s Sky دارد.

در ادامه برای دانلود بازی Lifeless Planet با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Core 2 Duo or AMD equivalent
Memory: 1500 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 430 or ATI equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 900 MB available space
Sound Card: DX9.0c compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 or faster
Memory: 3000 MB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GT 640 or faster
DirectX: Version 10
Storage: 900 MB available space
Sound Card: DX9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

While seeking life on a distant planet, an astronaut discovers an abandoned Russian town. He suspects his mission is a hoax until a mysterious young woman saves him from a strange and deadly phenomenon… Lifeless Planet is a third-person action-adventure that features an old-school sci-fi story and spectacular environments in the spirit of classic action-adventures.

After a hard landing on the planet, the astronaut discovers the planet that was reported to be rich with life is instead a barren wasteland. When he goes searching for his crew, he makes a more startling discovery: evidence that humans have already been to this planet years ago! When he comes upon a deserted Soviet-era Russian town, he struggles to make sense of his mission. Did his light-speed travel to the planet send him back in time? Or is this all some strange Cold War hoax?

Along the way, the astronaut meets a Russian woman, Aelita, who is somehow able to survive the hostile atmosphere of the planet. Through an unusual natural phenomenon, her skin causes the soil to glow green under her feet. The player must use these glowing tracks as a guide across the planet past treacherous and deadly threats. Is she leading him to safety… or an untimely death?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    عباس

    مهمان

    عالی بود بازی که تو دهن موندگار خواهد بود

    پاسخ دهید