بازی Death Stranding
یحیی رحیمی

بازی Death Stranding به سرویس ایکس باکس گیم پس می‌آید

یحیی رحیمی 29 مرداد 1401 بدون دیدگاه
261 بازدید

اولین بازی استودیو کوجیما پروداکشنز رسماً به سرویس ایکس باکس گیم پس برای کامپیوتر اضافه می‌شود. مایکروسافت در طی روزهای اخیر اشاره‌هایی به حضور بازی Death Stranding در سرویس گیم پس کرده بود و بالاخره این شایعات را تائید کرد. گفتنی است تنها نسخه کامپیوتر بازی به سرویس گیم پس اضافه می‌شود و کاربران کنسول نمی‌توانند به این بازی دسترسی پیدا کنند.

حق انتشار نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding‌ در اختیار شرکت 505 Games است و آن‌ها از سونی مستقل هستند. اگرچه دث استرندینگ بازی انحصاری پلی استیشن به‌حساب می‌آید؛ اما مایکروسافت توانسته امکان انتشار آن برای سرویس گیم پس را به دست آورد. شرکت 505 می‌گوید که بازی در تاریخ 23 اوت (1 شهریور) برای کاربران گیم پس فعال خواهد شد و امکان دانلود آن فراهم می‌شود. این بدین معنی است که امکان خرید بازی از طریق فروشگاه مایکروسافت فراهم خواهد شد.

طبق گفته ناشر، کاربران ویندوز 10 و ویندوز 11 انتظار دریافت ویژگی‌های مهمی از جمله پشتیبانی از صفحه‌نمایش عریض، حالت عکاسی، نرخ فریم نامحدود و محتوای کراس‌اور با دیگر بازی‌ها را داشته باشند. نسخه گیم پس بازی شامل آیتم‌های ویژه‌ای است که بازی‌کنان می‌توانند با پیشبردن داستان آن‌ها را دریافت کنند. این آیتم‌ها شامل یک عینک آفتابی و تعدادی فیگورهای تزئینی است که تأثیری در بازی ندارند. ناشر قرار است اطلاعات بیشتری در مورد نسخه گیم پس در روزهای آتی منتشر کند.

Death Strading ایکس باکس گیم پس

Death Stranding در راه گیم پس

شرکت سونی بازی Death Stranding را سال 2019 برای کنسول پلی استیشن منتشر کرد و سپس 505 آن را در اختیار کاربران PC قرار داد. برش کارگردان بازی که سال پیش برای PS5 منتشر شد نیز اوایل امسال راهی استیم شد. در عین حال گزارش‌هایی از ساخت دنباله بازی Death Stranding مطرح شده است. نورمن ریداس در مصاحبه‌ای تایید کرد که ساخت ادامه بازی شروع شده است؛ این صحبت‌ها با واکنش هیدئو کوجیما مواجه شد.

کوجیما در حال آماده‌سازی برای مراسم افتتاحیه گیمزکام در هفته آینده است و قول پخش تریلر تازه‌ای داده است. ممکن است که بازی جدید او در این مراسم معرفی شد. کوجیما همچنین ساخت بازی انحصاری برای Xbox را تایید کرده و می‌گوید که این پروژه‌ای کاملاً جدید و متفاوت است که مدت‌ها منتظر ساخت آن بوده است. فناوری ابری مایکروسافت باعث شده تا ساخت این بازی ممکن شود و آن‌ها با کمک یکدیگر، فرایند ساخت بازی جدید را پیش می‌برند. اگر Death Stranding را بازی نکرده‌اید؛ روز اول شهریور سری به گیم پس کامپیوتر بزنید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.