بازی Dead Island 2
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه Dead Island 2 لو رفت

یحیی رحیمی 27 مرداد 1401 بدون دیدگاه
344 بازدید

فهرست‌گذاری جدید فروشگاه آمازون، تاریخ عرضه Dead Island 2 را فاش کرد. بازی جزیره مرده 2 حدود ده سال در حال ساخت است و به نظر می‌رسد که این اثر بالاخره آماده انتشار خواهد بود. فروشگاه آمازون، زمان انتشار بازی جدید را روز سوم فوریه 2023 (14 بهمن) اعلام کرد و در ادامه جزئیاتی از داستان و شخصیت‌های آن درج شد که می‌تواند ما را اندکی با فضای بازی پس از سال‌ها انتظار آشنا کند.

به گزارش پارسی گیم، صفحه بازی Dead Island 2 در فروشگاه آمازون به اسم Day One Edition ثبت شده است. پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری درج شده است و در بخش تاریخ عرضه، سوم فوریه سال آینده میلادی را می‌بینیم. این صفحه همچنین اطلاعاتی از پی‌رنگ و روند داستانی در اختیار ما قرار می‌دهد. بازی جدید قرار است به شهر لس‌آنجلس آمریکا سفر کند و داستان نیز از سوی شش شخصیت روایت شود. بازی‌کنان می‌توانند یکی از این شش نفر را انتخاب کنند.

تاریخ عرضه Dead Island 2

داستان بازی Dead Island 2

داستان بازی جزیره مرده 2 در مورد شیوع ویروس کشنده‌ای در سطح ایالات کالیفرنیا است. این ویروس تمام انسان‌ها را به زامبی‌های ترسناک تبدیل می‌کند. شهر به دستور ارتش قرنطینه شده و مأموران کنترل اوضاع را به دست گرفته‌اند. شخصیت اصلی بازی توسط زامبی‌ها به ویروس مبتلا می‌شود؛ اما مشخص می‌شود که او و گروه کوچکی از انسان‌ها می‌توانند در مقابل ویروس بایستند و نسبت به آن ایمنی دارند؛ در مجموع این افراد آینده بشریت و لس‌آنجلس هستند. ادامه داستان در مورد یافتن رازهای شیوع ویروس و زنده ماندن در محیط خطرناک شهر است. هدف اصلی نیز نجات دادن بشر و بازگردانی اوضاع به حالت قبل خواهد بود.

گزارش‌های اخیر نشان داد که بازی Dead Island 2 بار دیگر معرفی خواهد شد. تام هندرسون می‌گوید که معرفی جدید به‌منظور آشنایی بازیکنان و یادآوری بازی به آن‌هاست. وی معتقد است که گیم اواردز امسال، زمان معرفی بازی در نظر گرفته شده است؛ اما صفحه فروشگاه نشان می‌دهد که رونمایی از بازی در کنفرانس گیمزکام امسال رخ می‌دهد. علاوه بر زمان عرضه Dead Island 2، تصاویری از بازی و همچنین عکس روی جلد فاش شده است و همه‌چیز آماده معرفی رسمی است.

بازی جزیره مرده 2 اولین بار در سال 2014 معرفی شد و استودیو Dambuster پس از چند بار تغییر توسعه‌دهنده، تولید بازی را به دست گرفت. در واقع تولید کامل بازی در سال 2019 شروع شد و بازی قبل از آن تنها از این استودیو به دیگری پاس داده می‌شد. توسعه‌دهندگان بازی Goat Simulator 3 هنگام معرفی بازی به تمسخر سازندگان بازی Dead Island 2 پرداختند و تریلر بازی را به شکل تریلر معرفی آن‌ها ساختند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.