Immortals-Fenyx-Rising
یحیی رحیمی

بازی های ماه اوت 2022 ایکس باکس گیم پس اعلام شد

یحیی رحیمی 25 مرداد 1401 بدون دیدگاه
307 بازدید

مایکروسافت موج تازه‌ای از بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس را اعلام کرد و در عین حال خروج ده بازی مهم را تائید کرد. از جمله بهترین بازی‌هایی که این ماه در دسترس قرار می‌گیرند باید به Immortals Fenyx Rising اشاره کرد و در عین حال، چندین بازی دیگر در هنگام عرضه به این سرویس اضافه می‌شوند که خبر خوبی برای کاربران به‌حساب می‌آید.

کاربران گیم پس می‌توانند روز 23 اوت (1 شهریور) به تجربه بازی Midnight Fight Express بپردازند. این بازی همان روز عرضه در دسترس قرار می‌گیرد و نیازی به خرید آن نخواهید داشت. بازی‌های Exapunks و Opus: Echo of Starsong که هر دو روز سوم شهریور منتشر می‌شوند نیز جزو عناوین جدید به‌حساب می‌آیند. می‌توان هر دو بازی را بدون نیاز به خرید دانلود کرد و از ماجرای آن‌ها لذت برد و همچنین اچیومنت‌ها را به‌سادگی کسب کرد.

در پایان ماه نیز فرصت به ریمستر کماندو 3 می‌رسد که قرار است روز 30 اوت منتشر شود و سپس بازی Immortals Fenyx Rising فعال خواهد شد و می‌توانید یکی از بهترین بازی‌های ماه را دریافت کنید. یکی از جالب‌ترین بازی‌های ایکس باکس گیم پس در ماه اخیر نیز Coffee Talk است که اثری تحسین‌شده و خلاقانه است. این بازی یک شبیه‌ساز باریستا داستانی به‌حساب می‌آید که از امروز برای کامپیوتر و کنسول بازی در دسترس قرار گرفته است.

بازی ایکس باکس گیم پس

بازی‌هایی که گیم پس را ترک می‌کنند

علاوه بر بازی‌های معرفی شده، 10 بازی بزرگ سرویس ایکس باکس گیم پس را ترک می‌کنند. مهم‌ترین این بازی‌ها NBA 2K22 است که سال گذشته و هنگام عرضه اضافه شد. بازی دوازده دقیقه و همچنین Hades و Two Point Hospital هم عناوینی هستند که گیم پس را ترک می‌کنند. فهرست کامل این بازی‌ها را در ادامه مشاهده کنید. به نظر می‌رسد که بازی‌های جدید آن‌چنان در سطح بازی‌های خروجی نیستند و عناوین باکیفیت این سرویس را ترک می‌کنند که جای خالی آن‌ها را نمی‌توان به‌سادگی پر کرد.

  1. Elite Dangerous
  2. Hades
  3. Myst
  4. NBA 2K22
  5. Signs of the Sojourner
  6. Spiritfarer
  7. Twelve Minutes
  8. Two Point Hospital
  9. What Remains of Edith Finch
  10. World War Z

رویداد گیمزکام 2022 در شرف شروع است و مایکروسافت از بازی‌های تازه سرویس Xbox Game Pass رونمایی می‌کند. قرار است بازی High on Life در کنفرانس این شرکت حضور داشته باشد و گزارش کوتاهی در مورد بازی‌های جدید دریافت کنیم. نظر شما در مورد بازی‌های ماه اوت سرویس ایکس باکس گیم پس چیست؟‌

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.