گیم پس / سرویس xbox game pass
محمد صادق شجاعی

ارزش بازی‌های اضافه شده به سرویس گیم پس در سال 2021 مبلغ 6300 دلار است

محمد صادق شجاعی 1 دی 1400 بدون دیدگاه
66 بازدید

ایکس باکس گیم پس سرویسی ارزشمند و هیجان‌انگیز است که در قالب آن می‌توانید در ازای پرداخت مبلغی ناچیز به مجموعه‌ای بزرگ از آثار مختلف دسترسی پیدا کنید. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ارزش بازی‌هایی که در سال 2021 به سرویس Xbox Game Pass اضافه شده‌اند، بیش از 6300 دلار بوده است.

براساس محاسبات و بررسی‌هایی که وب‌سایت The Loadout انجام داده، مشخص شده است که بازی‌های جدید اضافه شده به نسخه کنسولی و کامپیوتر سرویس گیم پس در مجموع 6317.35 دلار (معادل 4780 پوند) ارزش داشته‌اند. این رقم با استناد به قیمت اعلام شده در فروشگاه مایکروسافت به دست آمده است.

در بخشی از گزارش وب‌سایت The Loadout آمده که ارزش بازی‌های اضافه شده در ماه مارس بیش از هر ماه دیگری در سال 2021 بوده و به میزان 964.67 دلار (730 پوند) رسیده است. همچنین در قالب این گزارش اعلام شده است که بازی‌های ماه آوریل کمترین ارزش در بین ماه‌های سال 2021، معادل با 330.91 دلار (250 پوند) داشته‌اند.

سرویس ایکس باکس گیم پس در سال 2017 آغاز به کار کرده و در طی این مدت به اصلی‌ترین بخش کسب و کار شرکت مایکروسافت در حوزه بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. براساس آخرین آمار اعلام شده، تا ماه ژانویه سال 2021 این سرویس توانسته بیش از 18 میلیون مشترک جذب کند.

گیم پس / سرویس xbox game pass

بازی Mortal Kombat 11 تازه‌ترین اثر اضافه شده به سرویس گیم پس

در ازای پرداخت اشتراک ماهیانه سرویس XBox Game Pass، می‌توانید به بیش از 100 بازی، از جمله آثار انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت در روز انتشار، دسترسی داشته باشید. اشتراک این سرویس روی کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر با پرداخت مبلغ 10 دلار (8 پوند) قابل خرید است. نسخه گران‌تر این سرویس که با نام ایکس باکس گیم پس آلتیمیت شناخته شده و اشتراک ماهیانه آن با قیمت 15 دلار (11 پوند) به فروش می‌رسد، دارای ویژگی‌های اضافه‌ای همچون دسترسی به سرویس Xbox Cloud Gaming و اشتراک سرویس‌های EA Play و Xbox Live Gold بدون هزینه اضافه است.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که سرویس Xbox Game Pass در وضعیت «پایدار» قرار دارد. همچنین در ماه جاری، نام این سرویس روی کامپیوتر تغییر کرده و از این به بعد با نام PC Game Pass معرفی می‌شود. هفته گذشته 10 بازی جدید از جمله بازی‌های Firewatch ،Mortal Kombat 11 ،The Gunk و Broken Age در اختیار مشترکین سرویس گیم پس قرار گرفت.

آیا تا‌کنون از سرویس Xbox Game Pass استفاده کرده‌اید؟ نظر شما در مورد ویژگی‌های این سرویس چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.