Spider-Man-Mods
یحیی رحیمی

مادهای بازی Spider-Man شما را به استن لی و گربه سیاه تبدیل می‌کنند

یحیی رحیمی 24 مرداد 1401 بدون دیدگاه
3,760 بازدید

انتشار هر بازی جدید برای کامپیوتر به معنی ساخت مادهای عجیب، خنده‌دار و گاهی اوقات باورنکردنی است. این روند با انتشار مادهای God of War تکرار شد و هر روزه نیز محتوای تازه‌ای برای بازی‌ مانند Skyrim منتشر می‌شود. مادسازها با انتشار بازی Marvel’s Spider-Man برای کامپیوتر دست به کار شدند و ظاهر مرد عنکبوتی را به هر شکل که می‌خواستند تغییر دادند.

اولین مادهای بازی Spider-Man برای کامپیوتر شامل گربه سیاه (Black Cat) و استن لی هستند و می‌توانید شخصیت اصلی را جایگزین کنید. البته هیچ‌کدام از آن‌ها دارای انیمیشن نیستند و در نتیجه یک ماد ضعیف را دانلود خواهید کرد که شاید تنها برای جوک و ساختن میم مناسب باشند. البته مادهای مناسبی منتشر شده‌اند که جزئیات گرافیکی را تغییر می‌دهند و ظاهر شهر را بهبود می‌بخشند. برای نمونه ماد Noir New York، تمام شهر را با لنز سیاه و سفید نشان می‌دهد و در عین حال کنتراست نور را اصلاح می‌کند و سایه‌ها را بهتر به نمایش می‌گذارد.

ماد Marvel's Spider-Man

ماد بازی Marvel’s Spider-Man

ماد دیگری به نام No HUD منتشر شده که رابط کاربری بازی را با فشردن یک دکمه حذف می‌کند و می‌توانید شهر را بدون مزاحمت جستجو کنید. یکی از نمونه‌های دیگر، Symbiote Black Suit است که لباس سیاه‌رنگ مرد عنکبوتی را به ارمغان می‌آورد و این ظاهری است که به احتمال زیاد در بازی اسپایدرمن 2 خواهیم دید. تعدادی از بازیکنان موفق شدند تا قیافه اصلی پیتر پارکر در مارول اسپایدرمن را برگردانند. سونی هنگام انتشار نسخه PS5 تصمیم به تغییر چهره این شخصیت و استفاده از بازیگر دیگری گرفت که با انتقاد طرفداران مواجه شد.

مهم‌ترین ماد بازی Marvel’s Spider-Man یک ابزار مهم است که اساس و پایه ساخت مادهای جدید به‌حساب می‌آید. با دانلود Modding Tool می‌توانید تمام فایل‌های بازی را ویرایش کنید و مادهای تازه بسازید و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. کار با این نرم‌افزار ساده است و کافی است اندکی با بخش‌های مختلف آن سر و کله بزنید. جالب است بدانید که یک سرور مخصوص دیسکورد برای ماد Spider-Man در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پیوستن به آن از تمام اخبار جدید اطلاع پیدا کنید.

گفتنی است از زمان انتشار بازی مرد عنکبوتی برای کامپیوتر، حدود پنجاه ماد در وب‌سایت نکسوس ماد ثبت شده‌اند. یکی از جالب‌ترین آن‌ها، ماد گرافیکی فوتورئال است که ظاهر بازی را شبیه یک فیلم سینمایی می‌کند. مادهای دیگری برای بهبود بافت‌ها و گرافیک منتشر شده‌اند که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید. این تازه آغاز ماجرا است و بدون شک مادهای مختلفی در حال ساخت هستند. ممکن است همین فردا از حضور سی جی در اسپایدرمن آگاه شویم و این اتفاقی است که در ماه‌های اخیر به یک رخداد معمول تبدیل شده است.

منبع:‌ PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.