بازی God of War Ragnarok
یحیی رحیمی

طرح اولیه اودین در بازی God of War Ragnarok فاش شد

یحیی رحیمی 24 مرداد 1401 بدون دیدگاه
8,817 بازدید

طرح اولیه شخصیت اودین در بازی God of War Ragnarok فاش شده است و می‌توانیم اولین نگاه را به طراحی استودیو سانتا مونیکا از «پدر همگان» بیندازیم. مدتی پیش بود که طراح بازی، حضور اودین در گاد آو وار رگناروک را تائید کرد و احتمال آنکه او یکی از باس‌فایت‌های بازی باشد بسیار زیاد است. قبل از شروع مطلب باید هشدار دهیم که دیدن این تصویر می‌تواند داستان بازی را فاش کند و اینکه اگر می‌خواهید تجربه‌ای بدون اسپویل داشته باشید و هیچ محتوایی از بازی نبینید؛ این مطلب را مطالعه نکنید.

یکی از جالب‌ترین نکات در مورد بازی گاد آو وار رگناروک، پرداختن به شخصیت‌ها و اسطوره‌های مطرح نورس است که در بازی قبلی حضور نداشتند. از آنجایی که هدف داستان God of War رسیدن به بلندترین نقطه در 9 سرزمین بود؛ جنگ با خدایان اسکاندیناوی اهمیتی نداشت و آنها تنها مانعی بر سر راه بودند. از آنجایی که کریتوس و آترئوس خشم خدایان را برانگیختند و با کشتن بالدور، فریا را به دشمن اصلی خود تبدیل کردند؛ وقت آن است که نبردی تا سر حد مرگ را با کاراکترهای جدید همچون ثور تجربه کنیم. اودین مهم‌تر از همه، بخش مهمی از داستان بازی جدید خواهد بود.

اودین God of War

اودین در God of War Ragnarok

راف گراستی، کارگردان هنری بازی مدتی پیش در مصاحبه‌ای گفت که طراحی اودین در God of War Ragnarok به‌یادماندنی خواهد بود. این گفته باعث شد تا بسیاری به گمانه‌زنی در مورد ظاهر او بپردازند. به لطف AestheticGamer، اولین طرح از شخصیت اودین فاش شده و می‌توانیم ببینیم که او در بازی جدید با چه ظاهری حضور پیدا می‌کند. گفتنی است این آخرین هشدار است و اگر می‌خواهید هیچ اطلاعاتی از بازی قبل از انتشار دریافت نکنید؛ از خواندن ادامه متن خودداری کنید.

AestheticGamer از افشاگران مشهور بازی‌های ویدیویی تصویر کوچکی را از طرح اولیه اودین منتشر کرده است. او البته عبارت «Dusk Golem was here» را روی عکس قرار داده تا کسی نتواند آن را کپی کند. در صورتی که این تصویر واقعی باشد، اودین شبیه مردی دانا و کهن‌سال به نظر می‌رسد که شباهت زیادی به Tyr و بالدور دارد. کاربران ردیت می‌گویند که انتظار شخصیتی مشابه زئوس را داشتند؛ اما ویژگی‌های اودین به‌عنوان الفادر متفاوت است و طراحان، این ویژگی‌ها را در نظر گرفته‌اند. نکته دیگر نبود کلاهی است که در طرح‌های اولیه دیدیم و به نظر می‌رسد که تنها یک‌چشم او می‌بیند و طراح‌ها به ویژگی‌های اصلی اودین توجه خاصی داشته‌اند.

اودین God of War Ragnarok

اگر در مورد اودین اطلاعاتی ندارید؛ باید بگوییم که او یکی از چشمان خود را برای کسب بینش نو فدا کرد. فدا کردن یک چشم و درک کامل جهان یکی از مهم‌ترین استعاره‌هایی است که در داستان و اشعار مختلفی به کار رفته است. از آنجایی که اودین قدرت بیشتری از کریتوس دارد؛ نبرد آن‌ها بدون شک هیجان‌انگیز خواهد بود. گفتنی است اودین فرد بلندقامتی در بازی God of War Ragnarok خواهد بود و احتمالاً با همان اندازه واقعی در میدان نبرد حضور پیدا کند. منتظر انتشار بازی جدید در آبان امسال برای PS4 و PS5 باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.