Odin-God-of-War
یحیی رحیمی

اودین باس‌فایت نهایی God of War Ragnarok خواهد بود

یحیی رحیمی 25 تیر 1401 2 دیدگاه
1,143 بازدید

راف گراستی، کارگردان هنری بازی گاد آو وار رگناروک در مورد فرایند طراحی شخصیت‌های بازی توضیحات کوتاهی ارائه کرده و نوشته است که طراحی اودین، سرکرده ایزدان آسیر در اساطیر اسکاندیناوی و ژرمن‌ها که با لقب «پدر همگان» شناخته می‌شود، سخت‌ترین شخصیت در طراحی بازی God of War Ragnarok بوده است. این خبر همچنین وجود اودین را در بازی جدید تائید می‌کند و ممکن است که نبرد میان او و کریتوس را مشاهده کنیم.

به گزارش پارسی گیم، بازی جدید مجموعه God of War، پایان ماجراجویی کریتوس در نورس باستان است. این بدین معنی است که کریتوس قرار است مقابل دشمنان متنوعی قرار بگیرد و همچنین اساطیر و ایزدان نورس را به خاک و خون بکشاند. ثور و فریا، تنها بخشی از شخصیت‌هایی هستند که به دست کریتوس کشته می‌شوند. در مطلب پیشین به شخصیت‌های احتمالی بازی پرداختیم و حال وجود اودین، سرکرده ایزدان و پدر همگان تائید شده است. او قرار است شخصیت منفی اصلی بازی باشد.

اودین بازی God of War Ragnarok

حضور اودین در God of War Ragnarok

از زمان معرفی بازی God of War Ragnarok تابه‌حال، هیچ صحبتی از حضور اودین نشنیده بودیم؛ اما طراحی او چالش بسیار دشواری برای استودیو سانتا مونیکا بوده است. راف گراستی، کارگردان هنری بازی که مسئول کنترل تیم طراحی محیط و شخصیت‌ها است؛ اخیراً در اینستاگرام به سؤال جالبی پاسخ داده است. یکی از طرفداران از او پرسیده که طراحی کدام شخصیت بیشتر از همه زمان برده و زحمت بیشتری نیاز داشته است؟ او در پاسخ، اودین را برشمرده است.

پاسخ او بسیار کوتاه و واضح است و وی ترجیح داده تا وارد جزئیات نشود و در مورد این شخصیت صحبت نکند. کوری بارلوگ، تهیه‌کننده بازی به‌تازگی گفته بود که ثور تنها دشمن بزرگ بازی نیست و طرفداران باید انتظار چندین ایزد بزرگ را داشته باشند. حال می‌دانیم که اودین یکی از آن‌ها و احتمالاً آخرین باس فایت بازی است که پایانی بر داستان گاد آو وار نیز خواهد بود. شکست دادن اودین به‌عنوان سرکرده ایزدان، روندی مشابه با God of War 3 را به یاد می‌آورد.

نمایش ادیشن Jotnar بازی گاد آو وار رگناروک، سرنخ‌های تازه‌ای در اختیار بازی‌کنان قرار دارد که در مطلب کاملی به آن پرداختیم. به نظر می‌رسد که دشمنان بزرگی برای مرگ در حال آماده‌سازی هستند. در خبر تازه‌ای، نحوه اجرای God of War Ragnarok‌ روی PS5 تائید شده و این بازی در حالت 4K با 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود. مدتی پیش بود که از تاریخ انتشار گاد آو وار رگناروک باخبر شدیم و منتظر انتشار آن در تاریخ 9 نوامبر برای PS4 و PS5 باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    majid

    مهمان

    خبر میزنین کل داستان بازی رو لو میده یک اخطار اسپویل بزنید حداقل یا تیتر رو یک جوری بزنید که آدم چیزی رو نفهمه .

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به majid

      نویسنده

      این مساله تایید نشده دوست عزیز و صرفا گمانه‌زنیه. وقتی کارگردان هنری بازی گفته که اودین یکی از باس‌فایت‌ها است؛ چه اسپویلی؟ این مساله هم کاملا قابل حدس بود و از کشتن زئوس در God of War 3 واضح‌تر بود