Red Dead Redemption 2
سعید ستایش

صحبت های رئیس Take-Two درباره ی خریدهای درون برنامه ای و لوت باکس ها

سعید ستایش 9 آذر 1396 بدون دیدگاه
673 بازدید

Take-Two را می‌توان بزرگ‌ترین شرکت حال حاضر صنعت گیم نام‌گذاری کرد که به‌صورت عمومی برای تمامی پلتفرم‌ها بازی طراحی می‌کند، از بازی‌های بزرگ و بی‌نظیر این شرکت می‌توان به سری GTA و بازی Red Dead اشاره کرد. شرکتTake-Two که در چند سال اخیر موفق شده سود بسیار زیادی را برای خود و استدیو مطرحش یعنی راک استار از طریق فروش بازی GTA V و بخش آنلاین آن به ارمغان بیاورد به‌تازگی و طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که لوت باکس‌ها و خریدهایی که بازیکنان در بازی انجام می‌دهند یک نوع قمار محسوب نمی‌شود.

رئیس شرکت Take-Two طی مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که همه‌چیز در رابطه با محتوا است، ما و استدیوهای مشابه ما درحال‌توسعه‌ی محتوای جدید برای بازی خود هستند و دوست دارند که در قبال این محتوای اضافه‌هزینه‌ای را نیز دریافت کنند، این‌یک قمار برای بازیکنان محسوب نمی‌شود، شما هزینه‌ی محتوای اضافی را پرداخت می‌کنید، اگر قرار باشد پرداخت‌های درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها از بازی‌ها حذف شوند دیگر اشتیاقی برای توسعه‌دهندگان بازی نمی‌ماند که بخواهند بازی خود را گسترش دهند.

بحث پرداخت‌های درون برنامه‌ای و طمع برخی از شرکت بازی‌سازی در چند وقت اخیر سروصدای زیادی در صنعت گیم به پا کرده است، حتی در برخی از موارد کاربران اقدام به اعتصاب و عدم خرید محتوای ارائه‌شده توسط شرکت کرده‌اند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.