بازی Fatal Fury
یحیی رحیمی

نسخه جدید بازی Fatal Fury پس از 23 سال غیبت معرفی شد

یحیی رحیمی 17 مرداد 1401 بدون دیدگاه
453 بازدید

شرکت SNK در حاشیه مسابقات EVO 2022 از بازی جدید Fatal Fury رونمایی کرد که بیش از دو دهه از دیده‌ها پنهان است. سری بازی مبارزه ای Fatal Fury از تری بوگارد به‌عنوان شخصیت اصلی استفاده می‌کند و این بازی برای سیستم Neo Geo ساخته شد. اولین نسخه از بازی در سال 1991 منتشر شد و با شروع هزار جدید، ساخت شماره بعدی لغو شد. حدود بیست و هفت سال از انتشار آخرین بازی رسمی می‌گذرد و شرکت SNK تصمیم گرفته تا نسخه تازه‌ای بسازد.

مسابقات Evo 2022 شروع شده و شرکت‌های بازی‌سازی تصمیم به معرفی آثار جدید گرفته‌اند. تکن 8 یکی از بازی‌هایی است که تیزر کوتاه آن را دیدیم و انتظار معرفی کامل را در روزهای آینده داریم. در عین حال شرکت ژاپنی SNK از تیزر کوتاهی رونمایی کرد و تصویری از بازی جدید Fatal Fury را نمایش داد. پیام درون ویدیو بدین شرح است: «شهر قهرمان همچنان نفس می‌کشد. گرگ‌های گرسنه زوزه می‌کشند. سرنوشت تازه‌ای در تاریکی خفته است. فیتال فیوری جدید چراغ سبز دریافت کرد».

آخرین نسخه از سری بازی فیتال فیوری بنام Garou: Mark of the Wolves در سال 1999 منتشر شد. از آن موقع خبری از نسخه جدید بازی نیست و شرکت SNK ترجیح داد تا این سری را در کنسول‌های سه‌بعدی ادامه ندهد. اگرچه نسخه جدید منتشر نشده، اما اکثر شخصیت‌های این سری از جمله تری بوگارد و جو هیگاشی در دیگر بازی‌های مبارزه‌ای و به‌خصوص سری King of Fighters حضور پیدا کرده‌اند. تیزر بسیار کوتاه پخش‌شده، هیچ اطلاعاتی در اختیار ما قرار نمی‌دهد و تنها می‌توانیم تصویر هنری را ببینیم که شخصیت اصلی را نشان می‌دهد.

بازی Fatal Fury

بازی جدید Fatal Fury

تصویر هنری بازی Fatal Fury توسط آکی سنو از هنرمندان ژاپنی خلق شده است. او بیشتر با اسم هنری Tonko‌ شناخته می‌شود و تابه‌حال در خلق شخصیت‌های مختلفی دست داشته است. وی از جمله طراحان قدیمی شرکت SNK است و اکثر شخصیت‌های سری فیتال فیوری را طراحی کرده است. سبک طراحی مخصوص او همانند امضایی هنری است که هرکجا باشد شناخته می‌شود. صفحه توییتر اس‌ان‌کی با انتشار پیام کوتاهی از بازگشت این مجموعه پس از دو دهه انتظار خبر داده است.

گفتنی است شخصیت اصلی بازی به نام تری بوگارد در سال 2019 به‌عنوان یک شخصیت الحاقی به بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه شد و نوید بازگشت این سری را داد. به نظر می‌رسد که صاحبان سبک در ژانر مبارزه‌ای در حال بازگشت هستند و طرفداران این ژانر به‌زودی می‌توانند تنوعی از بازی‌های جدید و سرگرم‌کننده را دریافت کنند. بازی Street Fighter 6 نیز در شرف انتشار است و صحبت‌هایی در مورد تکن 8 و مورتال کامبت 12 شنیده می‌شود. شرکت SNK در طی چند سال اخیر به سراغ بازی‌های قدیمی رفته و آن‌ها را بار دیگر زنده کرده است. خرید شرکت SNK توسط عربستان سعودی منجر به ایجاد تغییرات مهمی شده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.