دانلود بازی Samurai Shodown برای PC
دانلود بازی Samurai Shodown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Samurai Shodown برای PC

پارسی گیم 23 تیر 1399 4 دیدگاه
20,561 بازدید

دانلود بازی Samurai Shodown برای کامپیوتر

تاریخ را که ورق می‌زنیم، جنگجویانی افسانه‌ای را می‌بینیم که با شجاعت خود جنگ‌ها را تغییر داده‌اند و اسم خود را برای همیشه در کتاب‌ها به یادگار گذاشته‌اند. کسی پیدا نمی‌شود که با تماشای انیمه ها و دیدن سامورایی‌ها که با کاتانا سر از تن حریف جدا می‌کنند به وجد نیاید. صنعت بازی‌های ویدیویی خوشبختانه این مبارزان را در دل بازی‌های مختلفی قرار داده است. استودیو SNK در همکاری با SEGA بازی Samurai Shodown را راهی بازار کرده است. این بازی یک عنوان مبارزه‌ای ژاپنی است که اولین بار در سال 1993 منتشر شد و حالا بعد از سال‌ها، دوازدهمین نسخه بازی به بازار عرضه‌شده است و آماده لذت بردن شماست.

بازی Samurai Shodown داستان‌های مختلفی را در خود جا داده است. همه آن‌ها در طی ژاپن قرن 18 میلادی رخ می‌دهند و شخصیت‌های مختلفی از فرهنگ و تاریخ ژاپن معرفی می‌شوند که همگی در این برهه از زمان تأثیرگذار بوده‌اند. البته این شخصیت‌ها به‌طور کامل واقعی نیستند و تنها برای روایت داستان بازی آماده‌شده‌اند. در این بازی به ژاپن سال 1787 سفر خواهید کرد و دوره‌ای از اصلاحات سیاسی و اقتصادی را خواهید دید که نتیجه‌اش تنها آتش‌سوزی و ویرانی است. فضای کشور به‌هم‌خورده است و نیاز به قهرمان بیشتر از همیشه حس می‌شود. شما با انتخاب یکی از 16 شخصیت بازی وارد زندگی او خواهید شد و سپس با استفاده از قدرت‌ها و سلاح‌های مخصوص به جنگ دشمنان خواهید رفت و قدرت خود را به همه نشان خواهید داد.

استودیو از موتور گرافیکی آنریل 4 استفاده کرده است و همین باعث تولید فضای زیبایی شده است. بازی‌های مبارزه‌ای نیاز به جزئیات زیاد محیط ندارند و همه‌چیز روی گیم پلی خلاصه می‌شود. محیط Samurai Shodown اکثراً از اتمسفرهای مخصوص و آرامش‌بخش تشکیل‌شده‌اند و عوامل طبیعی بسیاری را در خود جای‌داده‌اند. حرکات مبارزان بسیار هیجان‌انگیز است و جدا از فنون رزمی که بخش اصلی ماجرا را تشکیل داده است، استفاده از سلاح‌های گوناگون مزه بازی را بهبود بخشیده است. مودهای مختلفی چون Dojo در بازی به کار گرفته‌شده‌اند و برای نمونه باید جلوی قوی‌ترین حریفان بجنگید و چندان کار آسانی پیش رو نخواهید داشت. این بازی پیشرفت زیادی نسبت به نسل پیشین خود داشته است و با ارائه گیم پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده، از پس پر کردن اوقات فراغت شما بر خواهد آمد. تجربه Samurai Shodown به عاشقان فرهنگ ژاپن و سامورایی‌ها به‌شدت پیشنهاد می‌شود. در این سبک نگاهی به Mortal Kombat 11 و Tekken 7 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Samurai Shodown با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10
Processor: Intel Core i7
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 35 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

SAMURAI SHODOWN has enjoyed worldwide success as a blade-wielding fighting game series since its first release in 1993. Over 10 years have passed since the last series installment, and it is now time for SAMURAI SHODOWN to return in a brand-new game featuring high-end visuals and gameplay! With its story set one year before the very first installment, warriors and combatants from various backgrounds and with their own goals are about to battle to fulfill their destinies!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 29.3 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    mahdi

    مهمان

    salam mbarayue man baz nemishe

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام این بازی بخش co op افلان هم داره.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام.تفاوت این دو نوع فایلی که گذاشتید چیه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه فیتگرل فشرده شده و حجم کمتری دارد و کرک به صورت خودکار انجام میشود