دانلود بازی The King of Fighters 2002 Unlimited Match برای PC
دانلود بازی The King of Fighters 2002 Unlimited Match برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The King of Fighters 2002 Unlimited Match برای PC

پارسی گیم 1 بهمن 1400 1 دیدگاه
2,613 بازدید

دانلود بازی The King of Fighters 2002 Unlimited Match برای کامپیوتر

بازی‌های مبارزه‌ای از گذشته تا به امروز محبوبیت خاصی داشته‌اند و بسیاری از افراد با تجربه آن‌ها سرگرم می‌شوند. محوریت اصلی این سبک از بازی‌ها، مبارزاتی جذاب و سریع به شکل تن‌به‌تن بوده و تعداد زیادی کاراکتر با قابلیت‌ها و سبک‌های نبرد منحصربه‌فرد را در اختیار شما قرار می‌دهند. تنوع این بازی‌ها نیز بالا بوده از عناوین محبوبی مثل Tekken و Mortal Kombat تا بازی‌های گمنام‌تر با این سبک در دسترس هستند. بازی The King of Fighters 2002 Unlimited Match از استودیو SNK عنوانی کلاسیک و مبارزه‌ای بوده که تجربه‌ای نوستالژیک و متفاوت را به خوردتان خواهد داد.

این بازی که شماره دوم در سری محبوب و قدیمی است، به‌تازگی توسط استودیو سازنده بهینه‌سازی شده تا برای تجربه روی سیستم‌های مدرن امروزی آماده باشد و تجربه‌ای کلاسیک و جذاب را در اختیار شما قرار دهد. این بازی نیز مانند تمامی عناوین مبارزه‌ای، نبردهایی سریع و مهیج را در دل خود جای داده و تنوع بالای شخصیت‌های درونش، تجربه آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. بازی دارای 66 مبارز منحصربه‌فرد است که در این سری، بیشترین تعداد را شامل می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک به‌روزرسانی شده، موسیقی و صدابرداری جدید و همچنین وجود صحنه‌های جذاب سینمایی است. تنوع فنون رزمی هم باعث می‌شود مهارت کسب کردن در بازی مقداری زمان لازم داشته باشد. تمامی مکانیک‌ها و عناصر گیم پلی نیز مدرن شده‌اند تا بتوانید تجربه روان‌تری از این عنوان کلاسیک و قدیمی داشته باشید. برای تجربه مبارزات، بیش از 50 حالت با قوانین مختلف وجود دارد که هرکدام با درجه دشواری متفاوتی ظاهر می‌شوند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Guilty Gear Strive و Street Fighter V را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The King of Fighters 2002 Unlimited Match با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (32/64bit)
Processor: Intel Core i5 @ 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectSound

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The second title in the UM series is a fully upgraded version of KOF 2002, a masterpiece of the KOF series deserving of a place honor along with KOF ’98. Based on THE NESTS CHRONICLES, this title includes the most characters of any title in KOF history. All graphics and background music have been completely redone and the game balance has also been extensively redesigned. New moves have been added and others have been brought back, meaning that players can enjoy battling it out for longer than ever.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ASH

    مهمان

    واقعا دمتون گرم ❤️

    پاسخ دهید