کاراکترهای بازی Street Fighter 6 استریت فایتر 6
محمد صادق شجاعی

لیست کاراکترهای بازی Street Fighter 6 فاش شد

محمد صادق شجاعی 14 خرداد 1401 بدون دیدگاه
493 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بخش قابل توجهی از لیست کاراکترهای بازی Street Fighter 6 (استریت فایتر 6) در شبکه‌های اجتماعی فاش شده است. در قالب تصاویر منتشر شده شاهد بازگشت تعدادی از شخصیت‌های مشهور و محبوب هستیم.

بامداد روز گذشته، در جریان رویداد State of Play اولین گیم پلی بازی استریت فایتر 6 به نمایش گذاشته شد. شرکت Capcom در این تریلر تنها تعدادی از شخصیت‌های قابل بازی را نشان داده و اعلام لیست کاراکترها را به آینده موکول کرد. حال تصاویر هنری متعددی از بازی Street Fighter 6 در توییتر منتشر شده که شخصیت‌های قابل بازی این اثر را معرفی می‌کنند.

منبع اصلی که تصاویر را منتشر کرده، مشخص نیست. اما بر اساس برخی از گزارش‌ها، تصاویر مربوط به شخصیت‌های بازی استریت فایتر 6 ابتدا در وب سایت 4chan منتشر شده و سپس به سایر وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر از جمله توییتر و ResetEra راه یافته است.

در صورتی که حضور کاراکترهای فاش شده در بازی Street Fighter 6 تایید شود، در این اثر قادر به استفاده از هر هشت World Warriors بازی Street Fighter II خواهید بود. دیگر شخصیت‌هایی که در قالب تصاویر فاش شده از حضور آن‌ها در بازی استریت فایتر 6 خبر داده شده، عبارتند از: Cammy و Dee Jay از بازی Street Fighter II، شخصیت Akuma از بازی Super Street Fighter II Turbo، کاراکتر Juri از بازی Super Street Fighter IV و شخصیت‌های Ed و Rashid از بازی Street Fighter V.

در کنار کاراکتر‌های مشهور و قدیمی سری Street Fighter، بازی استریت فایتر 6 دارای شخصیت‌های جدیدی از جمله یک مبارز مکزیکی به نام Lily، یک جنگجوی آمریکایی به نام Kimberley و یک شخصیت مرموز چینی با چنگال‌های تیز به نام A.K.I است. چند ماه پیش یکی از کاربران وب سایت Reddit با نام کاربری DasVergeben ظاهر شخصیت‌های جدید بازی Street Fighter 6 را توصیف کرده بود که گفته‌های او با تصاویر فاش شده مطابقت دارند. تصاویری که از کاراکترهای بازی Street Fighter 6 فاش شده‌اند، در زیر قابل مشاهده هستند:

بازی Street Fighter 6 دارای مبارزین قدیمی و کاراکترهای جدید است

در قالب گیم پلی بازی استریت فایتر 6 که روز گذشته نمایش داده شد، شرکت Capcom حالت تک‌نفره این اثر را تایید کرد. شرکت مذکور در این مورد گفته است: «بازی Street Fighter 6 که با استفاده از موتور اختصاصی کپکام یعنی RE Engine ساخته می‌شود، دارای حالت‌های Fighting Ground ،World Tour و Battle Hub است. همچنین بازی استریت فایتر 6 در کنار بهبود جلوه‌های بصری در تمامی جنبه‌ها، دارای ویژگی‌های نو‌آورانه گیم پلی است».

در ادامه شرکت Capcom اعلام کرده است: «از مبارزین مشهور سری استریت فایتر یعنی ریو و چون‌لی گرفته تا آخرین شخصیت‌ اضافه شده به بازی Street Fighter V به اسم Luke و کاراکتر‌های تازه‌ای از جمله Jamie، بازیکنان بازی Street Fighter 6 به طیف گسترده‌ای از مبارزین با سبک‌ها و مهارت‌های مختلف دسترسی خواهند داشت».

شرکت کپکام تا‌کنون به تصاویر فاش شده واکنش نشان نداده است. نظر شما در مورد کاراکترهای تازه‌ترین بازی سری استریت فایتر چیست؟ آیا توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ به نظر شما ویژگی‌های بازی Street Fighter 6 چه تاثیری روی سبک فایتینگ خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.