بازی Iron Man
یحیی رحیمی

بازی Iron Man الکترونیک آرتز در اوایل فرایند تولید قرار دارد

یحیی رحیمی 17 مرداد 1401 بدون دیدگاه
352 بازدید

هفته گذشته شایعاتی در مورد ساخت بازی Iron Man توسط الکترونیک آرتز مطرح شد و اینکه این بازی‌ساز آمریکایی، دو پروژه از دنیای مارول را پیش می‌برد. یکی از این پروژه‌ها بازی Black Panther است که به‌صورت جهان‌باز ساخته می‌شود. پس از آنکه جف گراب شایعه ساخت بازی مرد آهنی را مطرح کرد و تام هندرسون در مورد آن اظهارنظر کرد؛ نیک بیکر هم‌بنیان‌گذار XboxEra جزئیات بیشتری از این پروژه به اشتراک گذاشت.

نیک بیکر هیچ صحبتی در مورد محتوای بازی و روند آن به زبان نیاورد؛ اما تأیید کرد که پروژه مخفی EA در همکاری با مارول همان بازی Iron Man است. وی در این مورد گفت: «بله آیرون من همان بازی است که من قبلاً در موردش شنیده‌ام. قبل از آنکه اسم بازی را بیاورم، پیامم را به جف گراب نشان دادم که نشان می‌داد EA روی بازی مرد آهنی کار می‌کند. تام هندرسون هم شایعه مشابهی را شنیده؛ اما چندان در مورد آن اطمینان نداشت».

بیکر در ادامه افزود که ساخت بازی Iron Man در مراحل ابتدایی قرار دارد و اینکه برای صحبت در مورد بازی «بسیار بسیار زود است». وی در ادامه افزود: «دلیل آنکه هیچ‌گاه اسم بازی را نبردم این است که هنوز برای صحبت در مورد بازی بسیار زود است. آن‌قدر زود که حتی ممکن است این بازی ساخته نشود و بازی در این مرحله قرار دارد. هیچ‌کس به‌اندازه من در مورد احتمال ساخت بازی آیرون من هیجان‌زده نیست؛ اما من سعی می‌کنم که زیاد هیجان‌زده نشوم. منابع من می‌گویند که بازی در مرحله‌ آغازین قرار دارد و ممکن است هیچ‌گاه ساخته نشود.

بازی Iron Man‌  شرکت EA

بازی Iron Man الکترونیک آرتز

با توجه به گفته‌ها، ساخت بازی Iron Man در مرحله ایده پردازی و تحقیق و بررسی قرار دارد و ممکن است که EA پس از مدتی به این نتیجه برسد که ساخت این بازی سودی برای آن‌ها ندارد و در نهایت پروژه را لغو کند. این اتفاقی است که برای بازی‌های مختلفی رخ می‌دهد. یوبی‌سافت به‌تازگی ساخت دو بازی را لغو کرده و این در حالی است که هر دو برای مدت سه سال در حال ساخت بوده‌اند. با توجه به انتشار بازی Anthem، ساخت بازی مرد آهنی توسط الکترونیک آرتز اتفاق چندان عجیبی نخواهد بود.

در مورد پروژه تولید بازی پلنگ سیاه باید گفت که این بازی در اوایل توسعه قرار دارد. ساخت آن توسط استودیو جدید EA در شهر سیاتل پیش برده می‌شود و کوین استفنز که روی بازی Shadow of War کار کرده، وظیفه مدیریت استودیو را بر عهده دارد. گفتنی است بازی جدید آن‌ها پس از مرگ پلنگ سیاه روایت می‌شود و اینکه بازی‌کنان باید به یک قهرمان جدید تبدیل شوند و درنتیجه شخصیت متفاوتی را خواهیم دید.

منبع:‌ GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.