بازی Black Panther
یحیی رحیمی

EA در حال ساخت بازی داستانی و جهان‌باز Black Panther است

یحیی رحیمی 4 مرداد 1401 بدون دیدگاه
344 بازدید

با انتشار شایعاتی در مورد ساخت بازی Black Panther و احتمال تولید آن توسط استودیو ایمی هنیگ، گزارش تازه‌ای جزئیات بیشتری از ابعاد ماجرا را روشن کند. طبق آخرین اخبار بازی، شرکت EA در حال ساخت بازی تک‌نفره و جهان‌باز پلنگ سیاه است و گفته می‌شود که استودیویی جدید با هدایت مدیر سابق Monolith به نام کوین استفنز (Kevin Stephens) روی این اثر جدید کار می‌کنند.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از پادکست Giant Bomb، بازی Black Panther مراحل اولیه تولید و توسعه را پیش می‌برد و «به‌احتمال خیلی زیاد» توسط استودیو تازه‌ تأسیس شرکت الکترونیک آرتز ساخته می‌شود. کوین استفنز که پروژه‌های بزرگی مانند Middle Earth: Shadow of War و F.E.A.R را در کارنامه کاری خود دارد؛ مسئولیت هدایت استودیو جدید را برعهده گرفته و ساخت بازی پلنگ سیاه را با کمک EA پیش می‌برد. این بازی توسط الکترونیک آرتز منتشر خواهد شد.

طبق گفته جف گراب از افشاگران و گزارشگران مشهور صنعت بازی، این اثر داستانی و تک‌نفره خواهد بود و توسعه آن فعلاً در مراحل اولیه قرار دارد. گفتنی است پلنگ سیاه در ابتدای داستان مرده است و گیمر باید ماجراجویی جدید را شروع کند و با طی کردن چالش‌های نو یک به Black Panther دیگر تبدیل شود. به نظر می‌رسد که این هدف اصلی داستان است که در دنیایی جهان‌آزاد روایت می‌شود.

بازی Black Panther شرکت EA

بازی جهان‌باز Black Panther

گراب می‌گوید که اطلاعات چندان زیادی در دست نیست و این بازی با اسم پروژه Rainier شناخته می‌شود. این اسم به کوه Rainier در سیاتل آمریکا دارد که استودیو جدید نیز در این شهر بنا شده است. وی در آخر گفت که آن‌ها می‌خواهند بازی Black Panther جهان‌باز را بسازند. گفتنی است EA ماه مه گذشته از تأسیس استودیو جدید با هدایت کوین استفنز خبر داد. هدف از تأسیس استودیو، ساخت بازی‌های اکشن ماجراجویی جهان‌آزاد عنوان شد.

در حال حاضر اطلاعاتی از اعضای استودیو جدید نداریم. سامانتا رایان از اعضای بلندمرتبه شرکت الکترونیک آرتز اذعان کرد که اطلاعات بیشتری از استودیو در سال 2021 منتشر شود. زمان زیادی از آن گفته گذشته است و هیچ خبر تازه‌ای منتشر شد. وی آن زمان گفت که فضای اکشن ماجراجویی برای صنعت بازی و آن‌ها اهمیت زیادی دارد و اینکه طرفداران چنین بازی‌هایی، افرادی با شور علاقه خاص هستند و اینکه خود نیز شخصاً از این ژانر لذت می‌برد.

شرکت EA همچنین تولید بازی Star Wars Jedi Survivor را در این ژانر پیش می‌برد که توسط ریسپاون ساخته می‌شود. این بازی جدید قرار است در سال 2023 برای کنسول‌های جدید و کامپیوتر منتشر شود. نظر شما در مورد ساخت بازی Black Panther به‌صورت جهان‌باز چیست؟‌ آیا از چنین اثری استقبال خواهید کرد؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.