electronic-arts
یحیی رحیمی

مدیر استراتژی EA: سالهاست مردم فکر می کنند ما یک سری آدم های بد و شرور هستیم

یحیی رحیمی 13 تیر 1398 بدون دیدگاه
678 بازدید

کمپانی Electronic Arts یا به صورت مختصر EA ، سالهاست که در صنعت بازی های ویدیویی حضور دارد و کسی نمی تواند تاثیر شگرفت آن را روی صنعت کنار بگذارد. یکی از رئیسان این کمپانی اخیرا نظرات عجیبی را در مورد خودشان بیان کرده است و گفته است که EA حدود 25 سال است که با این تصور می جنگد که افراد حاضر در این شرکت، یک سری های آدم های بد و شرور هستند.

کمپانی EA دوران عجیب و غریبی را پشت سر گذاشته است و در یک نظرسنجی مربوط به حدود 10 سال پیش، به عنوان منفور ترین کمپانی آمریکایی از جانب مردم انتخاب شده بود. EA اما یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین ناشران بازی های ویدیویی است و تقریبا همه یک بار هم که شده اسم آن را شنیده اند. مدیر بخش رشد استراتژیک EA به نام Matt Bilbey اخیرا یک مصاحبه در این مورد داشته است و گفته است که وقتی EA اشتباهی می کند، مشکلات به یک باره منفجر می شوند:

25 سال است که در EA هستم و هنوز با این تصور می جنگیم که مردم فکر می کنند ما یک سری آدم های بد هستیم. ما عاشق ساخت و تجربه بازی ها هستیم و متاسفانه وقتی ما اشتباهی مرتکب می شویم، تمام جهان به دلیل اندازه و حجم فعالیت های ما خبردار می شوند.

برای نمونه بازی Star Wars: Battlefront II یک مصیبت بزرگ را در سال 2017 شروع کرد و EA با گنجاندن Loot Box ها و ریز تراکنش ها، جدال بزرگی برای خود خرید. البته این بخش ها بعدها برداشته شد اما هنوزم که هنوز است، این بازی با یک دید منفی تماشا می شود و البته که 9 میلیون نسخه از آن نیز در همان اول به فروش رفت و کسی در مورد فروش صحبتی ندارد و به نوعی وجهه این کمپانی میان مردم خوب نیست.
Bilbey در ادامه در مورد رشد EA نیز صحبت کرد:

EA Originals شانس ما برای وصل شدن به استعدادها و ایده های کوچک تر است. وقتی که شما بخشی از یک کمپانی بزرگ هستید، آسان است که در این تله بیفتید که باید تمام بازی های ما بزرگ و حجیم باشند. می دانیم که گیمرها بازی های بزرگی مانند FIFA یا Fortnite را بازی می کنند اما در این میان یک استراحت نیز لازم دارند و می خواهند که بازی های کوتاه 5 تا 10 ساعته را بازی کنند. اینجاست که سرویس های مبتنی بر عضویت خود را نشان می دهند.

نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.