Ghost Recon Breakpoint
علی رحمانیان

محتوای جدیدی برای بازی Ghost Recon Breakpoint در راه است

علی رحمانیان 10 اسفند 1399 بدون دیدگاه
467 بازدید

Ghost Recon یکی از قدیمی‌ترین عناوین شرکت Ubisoft است و بازی‌های این سری بر روی کار تیمی و استفاده از استراتژی‌های درست، برای کشتن اهداف موردنظر تأکیددارند. بازی‌های Ghost Recon به دلیل وجود اکشن ناب و المان‌های مخفی‌کاری در آن‌ها همیشه موردتوجه بازیکنان و منتقدان بوده‌اند ولی آخرین نسخه‌ی منتشرشده از این مجموعه یعنی Ghost Recon Breakpoint، متأسفانه نتوانست آن‌طور که باید در حد و اندازه‌ی انتظار طرفداران ظاهر شود و شکست بزرگی را برای شرکت یوبی‌سافت به ارمغان آورد. یکی از مشکلات بزرگ Ghost Recon Breakpoint مربوط به بحث فنی این بازی می‌شد، سازندگان هم وعده دادند که این دسته از مشکلات را به‌زودی حل خواهند کرد ولی به‌اندازه‌ی لازم از بازی پشتیبانی نکردند. حال ظاهراً شرکت یوبی‌سافت قصد دارد روحی تازه در بازی Ghost Recon Breakpoint بدمد، به گفته‌ی توسعه‌دهندگان محتوای جذابی در سال جاری برای این بازی عرضه خواهد شد.

یوبی‌سافت دراین‌باره این‌گونه توضیح می‌دهد:

از زمان انتشار بازی، رسیدگی به بازخوردهای شما همیشه در اولویت ما بوده است، تابه‌حال هم چندین آپدیت مختلف برای Ghost Recon Breakpoint منتشر کرده‌ایم که در بین آن‌ها می‌توان به مواردی مثل Darkest Night، Bullet Lure، جزیره‌ی Golem و World Modifier ها اشاره کرد. ما به شما این قدرت را داده‌ایم که بازی را آن‌طور که دوست دارید تجربه کنید.

ما به کار خود ادامه می‌دهیم تا محتواهای هیجان‌انگیزی طی چند ماه آینده به بازی اضافه کنیم، ما می‌خواهیم بازی را با بازخوردهای شما هماهنگ کنیم و چند مورد غافلگیرکننده هم تدارک دیده‌ایم. در آینده اطلاعات بیشتری را از محتواهای ساخته‌شده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

غافل‌گیری یوبی‌سافت می‌تواند به معنای ایجاد کراس آور با بازی‌هایی مثل Rainbow Six Siege باشد، به‌هرحال باید صبر کرد و دید که آیا اقدامات جدید یوبی‌سافت می‌تواند بازی Ghost Recon Breakpoint را احیا کند یا خیر.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.