بازی Men in Black
محمد صادق شجاعی

شایعه: سونی در حال ساخت بازی Men in Black برای کنسول پلی استیشن 5 است

محمد صادق شجاعی 11 دی 1400 بدون دیدگاه
236 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در ادامه همکاری سونی و مارول، شایعاتی مبنی بر ساخت بازی Men in Black برای انتشار به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است.

در سال‌های اخیر، شرکت‌های Sony و Marvel در زمینه ساخت بازی‌های ویدیویی همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند. نتیجه این همکاری سری Spider-Man است که توانسته مخاطبین بسیاری جذب کند. علاوه بر این، بازی Wolverine نیز هم‌اکنون در حال ساخت است. حال شایعاتی منتشر شده که از ساخت و انتشار بازی Men in Black می‌دهند.

شخصیت‌ها و دنیا‌های شرکت مارول تنها به اونجرز و ابر‌قهرمانانی همچون مرد‌عنکبوتی و اعضای گروه X-Men خلاصه نمی‌شوند. این شرکت بزرگ دنیای کمیک، کاراکتر‌های متعددی دارد که از شهرت کمتری بر‌خوردار هستند، اما پتانسیل بالایی برای اقتباس‌های متنوع دارند. مردان سیاه پوش یکی از این دست مجموعه‌ها است که با وجود سری فیلم‌های اقتباسی به اندازه آثار MCU شناخته شده نیست. چند ماه پیش، یک خرده‌فروشی به شکل مرموزی به بازی Men in Black اشاره کرد. اما به نظر می‌رسد در هفته جاری جزئیات بیشتری از این اثر اعلام خواهد شد.

به گفته یک منبع آگاه، بازی Men in Black توسط استودیو Bend، سازنده بازی Day’s Gone، در حال ساخت است. در این اثر بازیکنان به عنوان یکی از مامورین، باید پرونده ربودن تعدادی از فضایی‌ها را پیگیری کنند. بازی مردان سیاه پوش دارای ساختار Open-World بوده و از انواع اسلحه‌ها می‌توانید استفاده کنید. همچنین امکان بهره‌گیری از Neuralyzer وجود داشته، اما پاک کردن خاطرات افراد عادی به نوعی جریمه شدن را به دنبال دارد. علاوه بر این، بازی Men in Black دارای یک سیستم جذب و استخدام خواهد بود. به این واسطه NPCهایی که نسبت به دیگر «متمایز» و «خاص» هستند، می‌توانند جذب سازمان شده و به ازای آن XP دریافت کنید. تمامی موارد گفته شده در حد شایعه بوده و به صورت رسمی اعلام نشده‌اند. شایان ذکر است که استودیو Bend اعلام کرده که مشغول کار روی یک IP جدید است. مردان سیاه پوش مطمئنا IP جدیدی محسوب نمی‌شود.

بازی Men in Black

بازی Men in Black یکی از آثار تحت لایسنس بازار ویدیو گیم است

این روز‌ها ساخت بازی‌های تحت لایسنس و با اقتباس از مجموعه‌های مشهور، امری مرسوم و عادی است. در حال حاضر در کنار فیلم‌ها و سریال‌ها، استودیو‌های بزرگ صنعت ویدیو گیم اقدام به ساخت بازی‌هایی بر اساس آثار مارول و دی سی می‌کنند. در این دسته از آثار، به جای نمایش مجدد وقایع فیلم‌ها، داستان‌هایی اورجینال و با‌کیفیت روایت می‌شوند.

نظر شما در مورد ساخت بازی مرداه سیاه پوش چیست؟ آیا از تجربه دنیای آن در قالب بازی ویدیویی استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: KitGuru

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.