دانلود بازی Risky Woods برای PC
دانلود بازی Risky Woods برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Risky Woods برای PC

پارسی گیم 8 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,001 بازدید

دانلود بازی Risky Woods برای کامپیوتر

پلتفرمرها از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی بوده‌اند. این سبک از بازی‌ها به دلیل ساده بودن گیم پلی در کنار تنوع و هیجان بالا، مخاطبان زیادی دارند و همواره بازی‌های منتشر شده با این سبک، موفق ظاهر می‌شوند. بازیکنان در دنیای بازی‌های پلتفرمر می‌توانند دائم حرکت کرده، پرش‌های بلند انجام دهند و در مبارزاتی جذاب سرگرم شوند. بازی Risky Woods از استودیو Dinamic Software عنوانی جذاب و دوبعدی در سبک پلتفرمر بوده که به دلیل ویژگی‌های آرکیدش، هم سرگرم‌کننده است و هم نوستالژیک.

بازی داستان ساده‌ای در یک دنیای فانتزی را روایت می‌کند. راهب‌های باستانی قدرتمندی که توازن دنیا توسط آن‌ها رقم می‌خورد توسط موجودی شرور به اسم Draxos و خادمانش اسیر شده‌اند. شما نقش شخصیتی جوان به اسم Rohan را بازی خواهید کرد که باید پس از عبور از ماجراهای پرمخاطره، این راهب‌ها را آزاد کرده و دنیا را به توازن قبلی برگرداند. برای ماجراجویی‌های اکشن و مهیج در دنیایی فانتزی آماده شوید.

گیم پلی بازی از عناصر اصلی و کلاسیک پلتفرمرهای آرکید تبعیت می‌کند. شما باید دائم در حال حرکت کردن، پریدن و مبارزه با هیولاها باشید و در آخر هر مرحله، یکی از راهب‌ها را از زندان یخی‌اش نجات دهید. بازی 4 دنیای مختلف دارد که در هر کدام 2 مرحله وسیع قرار گرفته است و پایان هر مرحله نیز مبارزه‌ای جذاب با Boss در انتظارتان خواهد بود. تنوع دشمنان و طراحی مراحل بسیار بالا بوده و سلاح اصلی کاراکتر شما هم چاقو‌هایی است که به سمت دشمنان پرتاب می‌کند. در صورت کشته شدن، یا باید از توکن‌های Continue که در محیط پیدا کرده استفاده کرده و یا بازی را به‌طور کامل از اول آغاز کنید. این موضوع چالش‌برانگیز بودن بازی را به‌شدت بیشتر کرده است.

در ادامه برای دانلود بازی Risky Woods با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: 1.8 GHz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 3D graphics card compatible with DirectX 9
DirectX: DirectX 9
Storage: 1GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Everything you could possibly want from an arcade adventure!
Battle your way through risky woods and murky caves. Stomping Skeletons….traps to trick you….face-gripping flying fiends! Fortunately, you – the young warrior Rohan – have arrived to deliver justice to the evil hordes. With weapons in hand you must enter the risky woods and free the monks from their petrified captivity. Only when you’ve set the monks free and sent Draxos back to hell will wisdom be restored for good.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.