بازی MultiVersus
یحیی رحیمی

زمان شروع فصل اول بازی MultiVersus به تاخیر افتاد

یحیی رحیمی 13 مرداد 1401 بدون دیدگاه
210 بازدید

نسخه بتا بازی MultiVersus در حال حاضر آماده دانلود و تست است و بیش از پنج میلیون نفر، مبارزات نفس‌گیر میان شخصیت‌های وارنر را تجربه کرده‌اند. در حالی که بسیاری منتظر شروع فصل اول بازی مبارزه ای وارنر بودند؛ توسعه‌دهنده با انتشار توییت تازه‌ای از تاخیر انتشار نسخه نهایی و محتوای ریک و مورتی به تاریخ نامشخصی خبر داد.

صفحه توییتر مولتی ورسس یک رشته توییت در مورد تاریخ انتشار MultiVersus منتشر کرد و خبر مهمی برای طرفداران داشت. این بازی که در طی هفته‌های اخیر موردتوجه میلیون‌ها نفر قرار گرفته، فعلاً آماده انتشار رسمی نیست و شروع فصل اول به زمان دیگری موکول شده است. استودیو می‌گوید که این خبر ناامیدکننده‌ای برای بازی‌کنان است و می‌دانند که جامعه طرفداران از این خبر ناراحت خواهند شد؛ اما آن‌ها تمام تلاش خود را به‌منظور ارائه محتوای مهیج و راضی نگه‌داشتن بازی‌کنان انجام می‌دهند.

استودیو در ادامه نوشت که حضور شخصیت مورتی از انیمیشن سریالی ریک و مورتی به تاریخ دیگری موکول شده است و فعلاً باید تغییراتی در این شخصیت ایجاد شود. نسخه آزمایشی بازی توانست اکثر ایرادات فعلی را فاش کند و بازی‌کنان با فضای این پلتفرم آنلاین آشنا شدند. تعدادی از شخصیت‌ها همچون باگزبانی قدرت زیادی داشتند و توسعه‌دهندگان موفق به ایجاد تعادل بهتری میان شخصیت‌ها شدند. استودیو در پایان از استقبال میلیون‌ها نفر بازی‌کننده تشکر کرد و نوشت که تاریخ انتشار در زودترین زمان ممکن رونمایی می‌شود.

فصل اول MultiVersus

تاخیر فصل اول MultiVersus

کارگردان بازی MultiVersus در صفحه توییتر خود در مورد محتوای فصل اول صحبت کرد. وی نوشت که بتل پس شامل آیتم‌های مختلفی خواهد بود و اینکه انتشار بتل پس و فصل اول به تاریخ نامشخصی تاخیر خورده‌اند. گفتنی است تمامی فعالیت ثبت‌شده در نسخه آزمایشی به نسخه نهایی منتقل می‌شود و در نتیجه نیازی به نگرانی در مورد شروع فصل اول MultiVersus نخواهید داشت. علی‌رغم آنکه با بازی تازه‌ای روبه‌رو هستیم، بازی‌کنان موفق به تجربه اکثر محتوا شده‌اند و حتی استیج‌های مخفی را هم پیدا کرده‌اند.

تعداد بازیکنان هم‌زمان MultiVersus در استیم به رقم باورنکردنی رسید و حتی از تعداد بازیکنان Warframe و Destiny 2 عبور کرد. وارنر فهرست بلندبالایی از شخصیت‌ها را برای فروش در فصل‌های جدید آماده کرده و حتی کاراکترهای گیم آف ترونز نیز قرار است به این بازی بپیوندند. شخصیت‌های ارباب حلقه‌ها همچون گندالف نیز در دستور کار قرار داشت؛ اما نهاد تالکین اجازه حضور این شخصیت‌ها را صادر نکرد. اگرچه این شخصیت‌ها در بازی‌های مختلفی حضور پیدا کرده‌اند؛ اما مولتی‌ورسس قرار نیست یکی از آن‌ها باشد.

بازی مولتی‌ ورسس کاملاً رایگان است و توانسته نظر اکثر طرفداران را جلب کند. منتقدان نیز از محتوای سرگرم‌کننده بازی تعریف کرده‌اند و معتقدند که نقاط قوت زیادی را می‌توان برای آن برشمرد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.