God of War ایکس باکس
یحیی رحیمی

نسخه قلابی بازی God of War برای ایکس باکس منتشر شد

یحیی رحیمی 12 مرداد 1401 6 دیدگاه
13,033 بازدید

طرفداران ایکس باکس بدون شک از تجربه یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر ویدیوگیم محروم مانده‌اند. نسخه کامپیوتر بازی God of War نقطه امیدی برای این افراد است؛ اما اگر می‌خواهید کریتوس را روی ایکس باکس داشته باشید، بهتر است نگاهی به بازی قلابی و بی‌کیفیت War Gods Zeus of Child با قیمت 3 پوند بیندازید که سر و صدای زیادی در رسانه‌های خارجی به پا کرده است.

نسخه قلابی God of War برای ایکس باکس با نام War Gods شناخته می‌شود و هم‌اکنون در فروشگاه مایکروسافت با قیمت 3 پوند فروخته می‌شود. این بازی کریتوس را به‌صورت کارتونی و با کیفیت بسیار کم در محیطی با گرافیک معروف به سیب‌زمینی قرار می‌دهد که شاید حتی توهینی برای سازندگان گاد آو وار باشد. به‌عنوان فردی که بازی را امتحان کرده، باید بگویم که تجربه این بازی بی‌ارزش است و حتی یک دقیقه از آن‌هم وقت تلف کردن به حساب می‌آید.

روند بازی گاد آو وار برای ایکس باکس بدین صورت است که کریتوس در مقابل امواج مختلفی از دشمنان در یک محیط بی‌آب و علف قرار می‌گیرد و این روند آن‌قدر ادامه می‌یابد تا بالاخره بمیرد. توسعه بازی God of War برای ایکس باکس با موتور Unity انجام شده و هندسه اشیاء در سطحی بسیار بی‌کیفیت قرار دارد. خبری هم از صداگذاری و موسیقی متن نیست و کریتوس نیز نمی‌تواند به عقب حرکت کند و چنین انیمیشنی تعریف نشده است. در نتیجه تنها می‌توانید به جلو حرکت کنید.

War Gods ایکس باکس God of War

God of War برای ایکس باکس

اگر خبر چند وقت اخیر را دنبال کرده باشید؛ می‌دانید که God of War Ragnarok بازی مورد انتظار مدیر ایکس باکس است و فیل اسپنسر برای انتشار آن هیجان زیادی دارد. امکان انتشار گاد آو وار برای پلتفرم ایکس باکس وجود ندارد و یکی از توسعه‌دهندگان از این فضا استفاده کرده تا بتواند بازی خود را بفروشد. به نظر می‌رسد که بازی War Gods Zeus of Child در بخشی از پلتفرم سازندگان ایکس باکس باشد که فضایی برای انتشار بازی بدون تائید مایکروسافت است؛ در این حالت هیچ‌گونه اچیومنت برای بازی تعریف نمی‌شود.

Creators Collection فضای مهمی برای توسعه‌دهندگان به حساب می‌آید و هر فردی می‌تواند با ساخت یک بازی کوچک، کسب درآمد کند. در صورتی که بازی دارای ایده‌های مناسب و کیفیت خوبی باشد؛ می‌تواند به بخشی از پروژه ID@Xbox تبدیل شود که سالانه میلیاردها دلار برای توسعه‌دهندگان مستقل درآمدزایی می‌کند. بازی مشابه God of War برای ایکس باکس همچنان در حال فروش است و فعلاً مایکروسافت آن را از دسترس خارج نکرده است. واضح است که این بازی از مسکات پلی استیشن استفاده می‌کند و احتمال حذف آن به این دلیل وجود دارد.

بازی‌های دیگر این توسعه‌دهنده نیز نمونه‌های مشابه Fall Guys هستند که بدون شک کپی بدون اجازه آثار اصلی به حساب می‌آیند و فروش آن‌ها در فروشگاه مایکروسافت می‌تواند برای توسعه‌دهنده دردسرساز شود.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    X Turbo

    مهمان

    شما اصلا درمورد گیم نظر ندین سنگین ترین .

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    به نظر من همون برای ps4 بهتره چون اصلا وقتی بازی میکنی تازه معنی بازی کردنو میفهمی ولی بازم
    فکر کنم این بازی در ایکس باکس به محبوبیت برسه

    راستی به نظرتون ۵ گاد آف وار میاد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ABBASM

    مهمان

    سلام
    این بازی ایرانی ها ساختن؟
    خیلی شبیه بازی های ساخت ایران!

    پاسخ دهید
    • Avatar

      aa235king در پاسخ به ABBASM

      مهمان

      مگه ایران تو بازی سازی بده ؟! ۴۱۱۴۸ چی ؟ سفیر عشق چی ؟! نبرد آمرلی چی ؟ داستان بیستون چی ؟ فن گیم تهران فرایتز چی ؟

    • Avatar

      من در پاسخ به ABBASM

      مهمان

      برو بازی های با کیفیت ایرانی هم ببین

    • Avatar

      Mamad در پاسخ به ABBASM

      مهمان

      زمان انتشار بازی nobody’s left هم ببینم همین حرفو میزنی