xbox phil
یحیی رحیمی

PlayStation و مایکروسافت هر دو در Gamescom 2019 حاضر هستند: چه خواهیم دید؟

یحیی رحیمی 28 تیر 1398 بدون دیدگاه
477 بازدید

رویداد Gamescom 2019 در شهر کلن آلمان و از روز 20 اوت میلادی تا 24 اوت ادامه خواهد یافت. این رویداد معمولا ادامه E3 حساب می شود و همچنین بازی های مختلفی نیز در آن معرفی خواهند شد و حتی ممکن است یک سری گیم پلی های پشت پرده E3 نیز در این مراسم نشان داده شوند. اما رویداد امسال کمی متفاوت تر و مهم است زیرا که هر دو PlayStation و مایکروسافت قول حضور را داده اند.

این خبر در توییتر کاربری منتشر شده است و به نوعی حضور PlayStation و مایکروسافت را در Gamescom 2019 تایید کرده است. از دیگر کمپانی های بزرگی که در رویداد امسال شرکت خواهند کرد نیز می توان به Bethesda، 2K Games، Capcom و EA اشاره کرد. مایکروسافت معمولا حضور بزرگی در این مراسم دارد اما سونی معمولا چندان این مراسم را جدی نمی گیرد اما امسال به نظر خبرهای جالبی دریافت خواهیم کرد.

ممکن است اطلاعات بیشتری از کنسول PlayStation 5 را دریافت کنیم و احتمالا بیشتر خبرهایی پیرامون سخت افزار خواهیم شنید. از سویی مایکروسافت نیز ممکن است اطلاعاتی در مورد Xbox Scarlett را در اختیار همه قرار دهد. به نوعی این دو کمپانی اگر چیزی برای معرفی نداشته باشند، در Gamescom شرکت نخواهند کرد. بعضی گمانه زنی های ضعیف نیز در مورد اعلام تاریخ بازی هایی مانند The Last of Us Part 2 وجود دارد اما این رویداد همیشه تمرکز بیشتری روی سخت افزار داشته است.

به هر حال رویداد Comic Con نیز امروز شروع به کار کرده است و از آنجا نیز احتمالا خبرهایی خواهیم شنید. هنوز یک ماه تا شروع Gamescom 2019 مانده است و باید تا آن موقع برای دریافت خبرهای بیشتر صبر کنیم. نظر شما چیست؟ سونی و مایکروسافت چه آشی برای ما پخته اند؟ آیا ممکن است شاهد معرفی کامل PS5 یا Xbox Scarlett باشیم؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.