The-Last-of-US-Bella-Ramsey
یحیی رحیمی

بلا رمزی: سریال The Last of Us کاملاً به بازی وفادار است

یحیی رحیمی 10 مرداد 1401 بدون دیدگاه
579 بازدید

بلا رمزی بازیگر نقش الی در سریال The Last of Us می‌گوید که سریال تلویزیونی‌ای که توسط شبکه HBO در دست ساخت است؛ کاملاً به بازی اصلی وفادار است و طرفداران این اثر از دیدن سریال ناامید نخواهند شد. حضور بلا رمزی در سریال گیم آو ترونز نشان داد که او فردی بااستعداد است و می‌تواند به‌خوبی از پس چالش جدید برآید. طرفداران البته از انتخاب او برای بازی در نقش الی چندان رضایت نداشتند؛ اما رمزی نظر دیگری دارد.

ساخت تجربه سینمایی و لایو اکشن از یک بازی ویدیویی معمولاً موفقیت کمتری از بازی اصلی به دست می‌آورد. البته نمونه‌های استثناء مانند انیمیشن Arcane وجود دارد که بسیار ماهرانه ساخته شده‌اند؛ اما این تابو باید شکسته شود و هیچ مانعی برای ساخت یک فیلم سینمایی یا سریال باکیفیت وجود ندارد. به نظر می‌رسد که سریال The Last of Us از لحاظ کیفی موردپسند خواهد بود و کاملاً به وقایع و جزئیات بازی وفادار است.

بلا رمزی در گفتگو با خبرگزاری SheKnows گفت: «فکر می‌کنم که مردم عاشق (این اقتباس) می‌شوند. می‌دانم که افرادی نگران آن هستند و البته منطقی است. هنگامی‌که چیزی به این اندازه برای مخاطب بارزش باشد، واضح است که شما نگران اقتباس آن خواهید شد». وی در ادامه افزود: «اما اگر راستش را بخواهید، فکر می‌کنم که همه عاشق آن خواهند شد. این سریال ریتم احساسی بازی را دنبال می‌کند و کاملاً به بازی وفادار است و به آن احترام می‌گذارد».

سریال The Last of Us بلا رمزی

سریال The Last of Us

بازیگر نقش الی در سریال The Last of Us می‌گوید که سریال به داستان خواهد افزود و ابایی از کاوش در مسیری متفاوت ندارد:‌ «اقتباس لایو اکشن جان تازه‌ای به بازی می‌بخشد. به بخش‌های تازه‌ای پرداخته می‌شود که چندان در بازی به آن‌ها توجه نشده است و می‌دانم که مردم عاشق آن خواهند شد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. ساخت سریال بسیار مفرح بود و تجربه‌ای عالی بود. امیدوارم که مخاطبان هم این تجربه را هنگامی‌که ماجراجویی را با ما شروع می‌کنند کسب کنند».

بلا رمزی در حال حاضر در سریال درام Becoming Elizabeth نقش‌آفرینی می‌کند و طبق آخرین اخبار بازی، فیلم‌برداری سریال لست آو آس به پایان رسیده است. در عین حال بازی The Last of Us Part 1 به‌عنوان ریمیک بازی اصلی برای نسل جدید منتشر می‌شود. ناتی‌داگ تنها گرافیک و هوش مصنوعی را بهبود داده و گیم‌پلی تغییر نیافته است. یکی از توسعه‌دهندگان اخیرا گفته که تغییر گیم پلی The Last of Us در نسخه ریمیک غیرممکن بود و این بازی به اثری کاملاً متفاوت تبدیل می‌شد.

سریال The Last of Us اوایل سال میلادی 2023 پخش می‌شود و هر هفته یک قسمت در دسترس قرار می‌گیرد. در خبر دیگری، اشلی جانسون نقش مادر الی را در سریال بازی می‌کند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.