بازی Scorn
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Scorn به عنوان انحصاری ایکس باکس اعلام شد

یحیی رحیمی 23 خرداد 1401 بدون دیدگاه
199 بازدید

بازی ماجراجویی اول شخص استودیو Ebb Software قرار است این اکتبر با روندی ترسناک و دهشت‌آور برای کنسول ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شود. مایکروسافت در کنفرانس اخیر بالاخره از تریلر گیم پلی بازی Scorn رونمایی کرد و رسماً تاریخ انتشار را اعلام کرد. این بازی ترسناک و دلهره‌آور در تاریخ 21 اکتبر 2022 (29 مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران گیم پس می‌توانند هنگام انتشار، ماجراجویی خود را شروع کنند.

به گزارش پارسی گیم، تریلر گیم پلی بازی Scorn نمایش دلهره‌آوری از لحظات ترسناک و حال به هم زن بود که در کنار یکدیگر، تجربه‌ای متفاوت خواهند ساخت. این بازی در انحصاری ایکس باکس و کامپیوتر است و ممکن است که پس از مدتی برای پلی استیشن نیز در دسترس قرار گیرد. این بازی شباهت زیادی به دنیای بایوشاک و همچنین آرت‌های H.R Giger دارد؛ البته استودیو در مصاحبه‌های اخیر اذعان کرد که مجسمه‌، نقاشی، سازه‌ها و موسیقی روی طراحی بازی تأثیر گذاشته‌اند.

استودیو Ebb Software توضیحی در مورد داستان و اتفاقات عجیب دنیای Scorn نداد و تنها گوشه‌هایی از لحظات ترسناک و خونین را به نمایش گذاشت. برای نمونه شخصیت اصلی را دیدیم که دشمنان را تکه و پاره می‌کرد و همچنین تعامل با افرادی را دیدیم که در واقع تنها ترکیبی از خون و اندام‌های ترسناک بودند. فضای بازی نیز در نوع خود بسیار وحشتناک است و انگار که وارد فیلم‌های بیگانه شده‌ایم یا اینکه در نقاشی‌های Giger زندگی می‌کنیم.

گیم پلی بازی Scorn

گیم پلی بازی Scorn

بخشی از گیم پلی با نمایش روند حل معماها همراه بود و سپس نحوه مبارزه با دشمنان متنوع را مشاهده کردیم. یکی از آن‌ها موجودی مشابه کوسه با جمجمه‌ای به شکل چکش بود و دیگری نیز یک هیولا سگ‌مانند بود که شخصیت اصلی آن را با سلاحی بسیار عجیب کشت؛ انگار که آن سلاح توسط دیوید کرون‌برگ، کارگردان فیلم‌های ترسناکی کانادایی طراحی شده بود.

طراحی بازی Scorn به این شکل است که هر مکان دارای فضا و همچنین معما و شخصیت‌های مخصوص به خود است که باعث ایجاد جهان به هم پیوسته‌ای شده است. جهان بازی به‌نوعی است که بخش‌های متصل به هم و در عین حال باز وجود دارد و ساختاری مشابه یک مارپیچ در آن به کار رفته است. خبری از کات‌سین و قطع گیم پلی نیست و روایت داستان با شکلی تازه پیش می‌رود. این بازی قرار نیست به شما کمک کند و در نتیجه باید حواستان به تمام گوشه و کنار آن باشد.

ویژگی‌های جالبی در گیم پلی بازی اسکورن پیاده شده است و تمامی بخش‌های بدن شخصیت اصلی دارای احساس است و می‌تواند ضربه ببیند و این‌طور نیست که ضربه تنها میزان جان شخصیت را کاهش دهد. منتظر انتشار بازی Scorn در روز 29 مهم برای ایکس باکس و کامپیوتر باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.