بازی Tomb Raider
یحیی رحیمی

جزئیات بازی Tomb Raider جدید فاش شد

یحیی رحیمی 8 مرداد 1401 بدون دیدگاه
999 بازدید

استودیو Crystal Dynamics مدتی پیش از ساخت بازی Tomb Raider جدید با آنریل انجین 5 خبر داد. ماجراجویی لارا کرافت در بازی‌های متعددی ادامه یافته و قرار است در نسل جدید ادامه پیدا کند. توسعه‌دهنده غیر از اعلام جزییات موتور بازی‌سازی، هیچ جزئیات دیگری در مورد ماجراجویی تازه منتشر نکرده است؛ اما اطلاعات فاش‌شده به جزئیات جالبی از تامب ریدر جدید می‌پردازد.

به گزارش پارسی گیم، جزئیات بازی Tomb Raider جدید در پادکست کالین موریارتی به نام Sacred Symbols منتشر شده است. موریارتی فرد صاحب‌نامی در صنعت بازی است و تابه‌حال خبرهای مختلفی از بازی‌های جدید فاش کرده است؛ اما مانند همیشه باید بگوییم که این جزئیات توسط استودیو تائید نشده‌اند و نمی‌توان آن‌ها را واقعی قلمداد کرد. طبق ادعای وی، بازی تامب ریدر جدید با اسم مخفی Jawbreaker شناخته می‌شود و بخشی از داستان در اختیار این افشاگر قرار گرفته است.

بازی Tomb Raider جدید به وقایع زندگی لارا کرافت در اواسط سی سالگی می‌پردازد و استودیو کریستال داینامیکس به دنبال فرد تازه‌ای برای بازی در این نقش می‌گردد. این نقش در بازی‌های قبلی توسط کامیلا لودینگتون، بازیگر انگلیسی ایفا شده است. ایفای نقش لودینگتون به‌عنوان بازیگر و صداپیشه در ریبوت تامب ریدر مورد تحسین قرار گرفت؛ اما دوران او به سر آمده است. استودیو می‌خواهد فرد تازه‌ای را به‌عنوان لارا معرفی کند و به نظر می‌رسد که شخصیت لارا کرافت نیز تغییر یافته است.

بازی Tomb Raider جدید تامب ریدر

تغییر لارا در Tomb Raider جدید

موریارتی در ادامه می‌گوید که لارا همچنان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تغییر بازیگر به دلیل ایجاد تفاوت با بازی‌های پیشین است. مشخص نیست که داستان Tomb Raider جدید به سه‌گانه قبلی یا حتی بازی‌های پیشین ارتباطی داشته باشد و باید منتظر خبرهای بیشتری باشیم. نکته دیگر که در ادامه گزارش به آن اشاره شده؛ وجود تیمی از افراد خبره کنار لارا کرافت است و او به‌تنهایی سراغ ماجراجویی جدید نمی‌رود. بازی همچنین در دنیای امروز جریان دارد و ممکن است شاهد بازگشت تعدادی از شخصیت‌های پیشین باشیم.

اگر از گزارش فاصله بگیریم؛ می‌بینیم که تنها خبر رسمی، شروع ساخت بازی جدید است. در حال حاضر مشخص نیست که تولید بازی چه اندازه پیشرفت کرده و به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا انتشار و حتی معرفی رسمی باقی مانده باشد. با تائید ساخت نسخه جدید، بسیاری نیاز به تغییر شخصیت لارا کرافت را الزامی دانستند و اینکه چرا لارا باید از مشکلات خانوادگی فاصله بگیرد و سراغ یک ماجرای مستقل برود. نظر شما چیست؟

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.