Marvels-Avengers
یحیی رحیمی

عرضه بازی Marvel’s Avengers به تاریخ 4 سپتامبر موکول شد

یحیی رحیمی 25 دی 1398 بدون دیدگاه
484 بازدید

یکی از بازی هایی که چند سالی است سر و صدا به پا کرده است، Marvel’s Avengers است. این بازی از آخرین ساخته های استودیو Crystal Dynamics است که سال گذشته به طور رسمی معرفی شد. قرار بود که این بازی روز 15 مه میلادی منتشر شود اما حالا تاریخ عرضه آن به روز 4 سپتامبر موکول شده است. این تاخیر به منظور رفع مشکلات و پولیش کردن ظاهر بازی انجام شده است. استودیو بازی در این زمینه یک اعلامیه منتشر کرده است.

انگیزه اصلی ما این بوده است که همیشه یک تجربه فوق العاده از Avengers را ارایه دهیم. برای رسیدن به این هدف ما تصمیم سختی گرفته ایم و حالا تاریخ عرضه بازی Marvel’s Avengers را به روز 4 سپتامبر 2020 موکول کرده ایم. به عنوان یک طرفدار، حس فوق اsلعاده ای است که با این شخصیت های افسانه ای کار می کنیم و می دانیم که این ابرقهرمان ها در دنیا پرطرفدار هستند. وقتی که شروع به ساخت این بازی کردیم، ما قول دادیم که یک بخش داستانی و بخش Co-Op با کیفیتی بسازیم. برای همین لازم است که زمان ساخت بازی را کمی بیشتر کنیم و تا بتوانیم به استانداردهای طرفدارانمان برسیم.

تیم های جهانی مختلفی در حال کار روی Marvel’s Avengers هستند و نمی توانیم برای نمایش بازی به شما صبر کنیم. ما به خاطر تاخیر عذرخواهی می کنیم. مطمئنیم که ارزشش را خواهد داشت.

ممکن است خبر ناراحت کننده باشد اما تاخیر می تواند به بهبود کیفیت بازی کمک زیادی کند. مشخص است که وارد بخش رفع باگ و پولیش شده ایم و برای همین لازم است که کمی بیشتر صبر کنیم. با این حساب بازی روز 14 شهریور 1399 منتشر خواهد شد. این تاریخ نزدیک عرضه کنسول های جدید است و باید دید این اتفاق چه تاثیری روی بازی خواهد داشت. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.