سه‌گانه Tomb Raider رایگان اپیک گیمز
محمد صادق شجاعی

سه‌گانه Tomb Raider را به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

محمد صادق شجاعی 11 دی 1400 3 دیدگاه
1,466 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در ادامه روند ارائه بازی‌های رایگان به مناسب سال نوی میلادی، فروشگاه اپیک گیمز سه‌گانه Tomb Raider را در دسترس کاربران خود قرار داده است.

یکی از سنت‌های همیشگی فروشگاه Epic Games فراهم کردن زمینه دریافت رایگان آثار مختلف است. به مناسبت فرا رسیدن سال نوی میلادی، این فروشگاه تصمیم گرفت تا روزانه یک بازی بزرگ را به صورت مجانی به کاربران خود هدیه دهد. از بین بازی‌های شاخص این برنامه، می‌توان به بازی Control اشاره کرد. این اثر جزو بازی‌های شاخص سال جاری است. این روند 15 روز به طول انجامید و امروز روز آخر آن محسوب می‌شود. به همین دلیل، بازی رایگان امروز باید بیش از دیگران مهم و بزرگ باشد.

بر این اساس، کاربران پلتفرم کامپیوتر می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز اقدام به دریافت رایگان سه‌گانه Tomb Raider کنند. این اثر شامل هر سه بازی سری ریبوت Tomb Raider است. به این واسطه، می‌توانید بازی Tomb Raider: Game Of The Year Edition (شامل تمامی بسته‌های الحاقی)، بازی Rise of the Tomb Raider: 20-Year Celebration (شامل سطح دشواری Extreme Survivor، حالت Endurance و دیگر بسته‌های الحاقی) و بازی Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition (شامل تمامی بسته‌های الحاقی) را دریافت کنید.

تمامی بازی‌های سه‌گانه Tomb Raider تا ساعت 22:30 روز پنج‌شنبه 16 دی قابل اضافه کردن به حساب کاربری و دانلود هستند. پس از این زمان بازی Gods Will Fall به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. با این وجود که این اثر نیز تجربه‌ای ارزشمند است، اما به هیچ عنوان با سه‌گانه Tomb Raider قابل مقایسه نیست.

سه‌گانه Tomb Raider رایگان اپیک گیمز

سه‌گانه Tomb Raider با بازی Gods Will Fall جایگزین خواهد شد

اگر تا‌کنون از تخفیف‌های بزرگ فروشگاه اپیک گیمز به مناسبت سال نوی میلادی استفاده نکرده‌اید، همچنان وقت دارید. به این واسطه می‌توانید آثار بسیاری را با قیمت‌های بسیار پایین خریداری کنید. همچنین به ازای خرید هر بازی با قیمت بیشتر از 15 دلار، یک کوپن 10 دلاری دریافت می‌کنید. این کوپن محدودیتی نداشته و به هر تعداد می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. در کنار این موارد، شرکت Epic آیتم‌های رایگانی از بازی‌های Rocket League ،Warframe و Fortnite نیز ارائه می‌دهد.

ارائه رایگان سه‌گانه Tomb Raider در راستای بیست و پنجمین سالگرد این مجموعه قرار می‌گیرد. به همین مناسبت، شرکت Square Enix مواردی بسیاری از جمله مصاحبه‌های متعدد در مورد لارا کرافت و ماجراجویی‌هایش منتشر کرده است.

اگر جزو طرفداران سری Tomb Raider هستید، اما موفق به انجام سه‌گانه ریبوت آن نشده‌اید، هم‌اکنون بهترین فرصت است تا هر سه بازی را بدون هیچ هزینه‌ای تجربه کنید. نظر شما در مورد بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز، به خصوص سه‌گانه Tomb Raider چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا هدایت فر

    مهمان

    بکاپ بازی رو نمیذارین برای دانلود؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام و وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون
    من هر 3 بازی سری tomb raider رو به library لانچر epic games منتقل کردم ولی هنوز دانلودشون نکردم. توی سایت و لانچر نوشته که خرید رایگان تا 6 ژانویه است. سوالم اینه که بعد از این تایم میشه بازی رو دانلود کرد و ادامه داد؟؟ یعنی من که بازی رو به library منتقل کردم برای همیشه به بازی دسترسی دارم؟؟ یا فقط تا 6 ژانویه در دسترسه و بعد از اون دیگه نمیشه بازی کرد؟؟؟

    پاسخ دهید
    • محمد صادق شجاعی

      محمد صادق شجاعی در پاسخ به مهدی

      نویسنده

      سلام دوست عزیز
      زمانی که بازی رو به اکانت و Library اضافه می‌کنین برای همیشه متعلق به شماست و هر زمان می‌تونین دانلود و بازی کنین.