فصل 14 بازی Apex Legends
یحیی رحیمی

تاریخ شروع فصل 14 بازی Apex Legends و هیرو جدید اعلام شد

یحیی رحیمی 4 مرداد 1401 2 دیدگاه
726 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز به‌تازگی جزئیات فصل 14 بازی Apex Legends را اعلام کرده که ماه آینده میلادی از راه می‌رسد. فصل جدید با عنوان Hunted شناخته می‌شود و روز 9 اوت (18 مرداد) همراه با هیرو جدید به نام Vantage شروع به کار می‌کند. شخصیت جدید بازی یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای با پس‌زمینه داستانی تازه‌ای است.

الکترونیک آرتز در توضیح شخصیت جدید نوشت:‌ «Vantage از جنایتکاری که با ناحق محکوم شده به دنیا آمده و او به‌تنهایی در سیاره یخی بی‌ثمر پاگوس زنده مانده است». این باعث شده تا او به‌خوبی با شیوه‌های بقا در هر شرایطی آشنا باشد و بتواند از پس خود بربیاید. او تنها نیست و بلکه همراه یک ملازم کوچک به نام اکو به سرزمینی وحشی پا گذاشته و به یک تک‌تیرانداز خبره تبدیل شده است.

معرفی این شخصیت اتفاق عجیبی نیست و وجود او قبلاً فاش شده بود. در ماه مارس امسال بود که حدود دو سال محتوای Apex Legends از یک نسخه در حال توسعه فاش شد. آنجا بود که از 9 لجند جدید باخبر شدیم و همچنین نقشه‌ای تازه به نام Divided Moon و تفنگ‌های جدید درز پیدا کردند. استودیو ریسپاون به‌منظور معرفی شخصیت جدید، ویدیو کوتاهی منتشر کرده که داستان زندگی‌اش را تعریف می‌کند و این شخصیت را به بازی‌کنان می‌شناساند.

فصل 14 بازی Apex Legends

فصل جدید Apex Legends

حضور هیرو جدید در فصل 14 بازی Apex Legends با افزایش میزان سطح (Level Cap) همراه است و اگر به آخرین سطح رسیده بودید؛ بهتر است دوباره دست‌به‌کار شوید و سطح خود را افزایش دهید. این فرصتی برای بازی‌کنانی است که می‌خواهند بار دیگر خود را به چالش بکشند. ریپساون در ادامه از بتل پس جدید رونمایی کرد که شامل چالش‌های هفتگی و روزانه است و جوایز ویژه‌ای برای بازی‌کنان در فصل جدید آماده شده است.

ریسپاون در ادامه از تغییرات نقشه Kings Canyon خبر داده و این مپ در فصل جدید بازخواهد گشت. با این حساب مپ فاش‌شده Moon در فصل جدید حضور ندارد و ممکن است در فصل پانزدهم خود را نشان دهد. قرار است اطلاعات بیشتری در روزهای آینده منتشر شود و فعلاً در مورد قابلیت‌های هیرو جدید بازی هیچ‌چیز نمی‌دانیم. گفتنی است فصل جدید در تاریخ 18 مرداد شروع می‌شود و هنوز زمان زیادی تا آن روز باقی‌مانده است.

فصل سیزدهم ایپکس لجندز با معرفی لجند جدید به نام نیوکاسل همراه بود و سیستم رنک‌بندی بازی‌کنان نیز آپدیت شد. ریپساون در عین حال به پشتیبانی از بازی Apex Legends Mobile ادامه می‌دهد و محتوای اختصاصی برای نسخه موبایل ساخته می‌شوند. شرکت EA به‌تازگی اذعان کرده که میزان درآمد بازی از 2 میلیارد دلار از زمان انتشار گذشته است و محبوبیت بازی همچنان در حال افزایش است. در خبر دیگری، نسخه تک‌نفره Apex Legends در حال ساخت است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام با کارت گرافیک گیگابایت 710 اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد

      نویسنده

      لطفا در صفحه دانلود بازی کامنت بذارین